samu Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 jeg var i navnfest til min venninnes sønn, igår. kjempekoselig. hun valgte å be sine, og barnefars tanter, onkler, søsken, søskenbarn, og venninner. jeg skal døpe min baby når den kommer, men jeg vil bare be ungens nærmeste krets, de personene som jevnlig skal være i livet dens. det var noe jeg reagerte på der. barnefarens søster fikk barn for 3-4mnd siden. hun(søstern til barnefaren) satt å grisa med maten. hun delte opp druer og skrella de for å gi til babyn sin+mye annet gris. hvorfor ikke bare gjøre klart litt mat/frukt i en boks for å ta med på sånne ting. er ikke pent å sitte ved bordet i selskap å fikle med maten, syns jeg. og noe som ga meg skikkelig hakeslepp..... babyn fikk lov å drikke kaffe med melk fra en skje mamman holdt.... jeg er enig i at barn skal få lov til å smake forskjellige ting. men hva er vitsen med å gi barn kaffe??? jeg personlig syns det er så unødvendig, når det finnes andre ting barnet kan drikke. jeg fikk faktisk hakeslepp da jeg så det lille barnet få kaffe. jeg har ikke lyst til å nevne dette for venninnen min, for hun gir sin 2,5år gammel datter restene sine av iskaffe. jeg syns ikke barn har noe med å få smake på kaffe, øl og andre voksen-ting jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå