Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Gullet blir 2 år i november og lurer på å starte på nr 2 i stedet for å vente et helt år til. Med d samme vi er vant til lite søvn siden vi har en mOrgenfugl! Eller er d veldig hektisk m to så tette?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Hvorfor må dere vente 1 år hvis dere ikke prøver nå? Vi har 2 år og 8 mndr mellom barna våre, perfekt mellomrom spør du meg :-) Storebror var gammel nok til å forstå ganske mye, og han elsket å hjelpe til med bleieskift og mating osv.
Hannemora2 Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Kjør på vi har to stk En på 2 år å 9mnd å en på 3 mnd super kos
soleia Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Reknar ikkje 2,5 år som tett, og hadde sett i gang med ein gang Helsing mor til to små med 18 mnd mellomrom, som har det heilt fint
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Ingen grunn til å vente. Har i underkant av 2 år mellom mine og det funker supert!
januarbaby012 Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 Har en på snart 9 mnd og vi har allerede begynt med å prøve på nr 2 Gleder meg. ønsker deg masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Blir ikke tett om eldste fyller 2 år nå vel? Mellom 2,5 og 3 år mellom søsken er veldig grei avstand synes jeg, vi har 2,5 år mellom de to eldste våre. Men for å være ærlig synes jeg det er bedre å ha de tettere, de to yngste her er det 1,5 år mellom og det har jeg virkelig aldri angret på. Nå er de 3,5 og 5 år og akkurat nå danser de rundt i stuen her og hører på en CD med barnesanger, de leker alltid sammen og har et helt supert forhold.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Vil da tro at det blir god alders forskjell på ungene, om det er minst 2 år og 9 mnd mellom de, om det går på hvor slitsomt/hektisk det er. Her er det 12,5 mnd mellom ungene, og det er hektisk så det holder, planen vår var å starte prøvingen på nr 2 gutten vår var ca 2 år, men men, her sitter vi hehe
Gjest mphs Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 Jeg syns heller ikke det er tett. Vi har 2,5 år mellom våre to og syns det er veldig greit
Guttemamma10-11 Skrevet 9. september 2012 #10 Skrevet 9. september 2012 Her er det 16 mnd mellom guttene mine. Nå venter vi en liten jente i januar, da er minstegutten 18 mnd :-) 3 barn på under 3 år! Jeg er i tillegg en del alene med dem, pappaen er stadig på jobbreiser. Det er travelt, men fantastisk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå