Gå til innhold

Flørter han med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på en liten skole langt nord. Begynte der for ca 3 mnd siden. Saken er at det er en kar der som jeg synes er sjarmerende. Jeg er godt gift, så er ikke ute etter et forhold, bare så det er sagt. Men jeg lurer på om han flørter med meg? Han er singel, og noen få år eldre enn meg...

1. Han ser på meg når han går forbi, selv om det er mange unger rundt som burde ta oppmerksomheten hans, og smiler alltid litt forsiktig til meg.

2. Han gikk inn døren til kontoret, og holdt den igjen idet jeg tok i dørhåndtaket og latet som han ville stenge meg ute.

3. Han fortalte at han hadde kjøpt ny seng, 150cm i stedet for 120cm, til alle på pauserommet, og senere da det kom på bane igjen husket jeg det, men det gjorde ikke de andre. De trodde jeg hadde sett det på facebook eller noe, hvorpå han sier med glimt i øyet: "Jeg sa det til henne..." Underforstått: Han tenkte på oss to og senga...

3. Han er veldig positiv og hjelpsom, iler til dersom jeg trenger hjelp, ene gangen forlot han klassen midt i timen (strøken 5.klasse) for å hjelpe meg med noe jeg nevnte i friminuttet.

Er jeg innbilsk, eller kan det være at han liker meg litt? I tilfelle bør jeg holde litt avstand. Er jo gift...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noe der som indikerer at han flørter. Er du gift, så er det jo ditt ansvar å ikke flørte tilbake om du oppfatter det som flørt.

Skrevet

Da blir nok jeg også oppfattet som en flørt, for det der synes jeg var meget uskyldig.

Skrevet

Takk, det var godt å høre! Jeg er ikke så veldig flink til å se slikt. Men da er det ikke noe å bekymre seg over iallefall:-) Og for å ha det sagt: Jeg synes ikke litt uskyldig flørting er feil, det er jo hyggelig med litt bekreftelse. Da mener jeg IKKE fysiske ting, men mer humor og spøk. Jeg har en mann som er veldig populær blandt damene fordi han oser sjarm,og ser ikke noe negativt i det at han tøyser litt med kolleger f.eks. Han er veldig tydelig på at han er gift og at han elsker meg.

Skrevet

Er du nordnorsk selv?

Jeg føler nordnorske er mere lekene. Kan løpe etter noen, holde døra, ta en uskyldig spøk med undertone osv... Savner det i menn sør for Trondheim...

Skrevet

Jeg er ikke fra nord. Jeg er tilflytter fra Oslo...

Skrevet

I mitt hode tenker jeg at det ikke er umulig at dette er en flørt.

Skrevet

Signerer Netti ;) Dette er typisk nordnorsk :)

Det med sengen forsto jeg ikke? Der overanalyserte du nok litt.

Jeg ville nok ikke tenkt så mye over det. Tror ikke det er så mye flørting her :) Vanskelig å si selvfølgelig, utifra noen få ord ;)

Skrevet

Jeg overanalyserer nok litt..:-) Da er det iallefall ikke noe å bekymre seg for:-)

Skrevet

Hæ? Det der er da bare fjas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...