Gå til innhold

Var det jeg visste, dersom man endrer sivilstatus på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

så er folk jammen rask på labben og kommentere det! Har flere venninner som har gjort det slutt med typene i det siste og et par venninner som har fått seg type og med engang de har skiftet fra forlovet/gift til singel så er det påan med kommentarer som stakkars deg, glad du er kvitt drittsekken etc.. Og for de som har fått seg type er det grattis, dette fortjente du ++

Så i kveld endret jeg status fra gift til singel og det har kommet 74 kommentarer og de verste er vel at jaja dere var jo så ulike. Kanskje like greit , du finner nok drømmemannen om ikke altfor lenge!

Hehe det de ikke vet er at dette er mitt lille lørdagstunt så i morgen er jeg "gift" på facebook igjen og drømmemannen han er her hjemme sammens med meg! Blir vel mange som blir lange i maska vil jeg tro!

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Sikkert 'morsomt' for deg, men jeg ser ikke helt vitsen?

Om noen av mine venner endrer status til singel, blir jeg trist på deres vegner - og hadde nok syns du var mer enn litt rar om du var min venn.

Skrevet

Det må da virkelig være andre ting å ta seg til når en kjeder seg en lørdagskveld...

Skrevet

Hvorfor ikke kose deg sammen med den fantastiske mannen din isteden for å oppføre deg ustabilt?? Du høres ikke mye god ut.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Det er jo akkurat sånn venner skal oppføre seg, de skal jo backe vennen sin opp uansett :) Ser ikke noe galt i å skrive oppmuntrende på endrede sivilstatuser

Skrevet

Er du 14 år? Har et par venner som driver og endrer sivilstatusen sin for moro skyld av og til, men de er 18-19 år og umoden humor så det holder (småsøsken av venner av meg).

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

For en tett ting å gjøre. Mener mannen din det er gret og synes du kommentarene er fine? Jeg hadde oppfattet deg slik at du ikke tok ditt forhold seriøst...

Skrevet

Hahaha kult

Skrevet

Nå ble jeg trist på dine vegne. Du har en skrudd humor, og du kan tydeligvis slette en del venner på fb, for du oppfører deg ikke som vennen deres der. Håper i det minste du selv syns det er artig da, siden latter på andres bekostning er din greie.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hva visste du? At venner støtter opp, at venner sender medinger når man er i en trasig situasjon, at venner ofte kan si ting for å ville gjøre livet litt bedre for den som sliter eller at venner er de som er på din side?

Du visste det, men likevel ville du ha dem til å besvise det. Du hadde gode venner, nå har du kanskje ikke det lengre.....

Skrevet

Jeg har en bekjent som "moret seg med" å bli single på Facebook. Ikke bare en gang heller. Skal sies at hun nok er litt dramaqueen og satte seg som single bare hun hadde hatt en uskyldig diskusjon med mannen. Det tristeste med den historien er vel at når han virkelig fikk nok og dro fra henne var det ingen som gadd å gi henne noen trøstende ord, det ble rett og slett for mye "ulv, ulv".

Skrevet

Er det virkelig noen som er så korka at de skriver sånne ting på Facebook? Hadde ikke ramlet meg inn å skrive stygge kommentarer om eksene til venninnene mine på internett. Håper ikke det er spes vanlig blant voksne mennesker.

Forresten: Ufattelig barnslig av deg.

Skrevet

Meget spesielt... Og tror virkelig ikke det er vanlig blandt voksne folk å kommentere når folk endrer sivilstatus. Ihvertfall ikke annet enn med "Gratulerer" når noen har funnet sammen. Men stygge kommentarer når noen har endret til singel, det har jeg aldri opplevd.

Skrevet

Fant du ikke noe bedre å finne på en lørdagskveld? Kan hende du får litt snurte venner når du billedlig talt ler rett opp i ansiktet på dem og sier at det bare var tull. Og så lærer de muligens å ikke høre på deg neste gang det kommer noe om en endring i livssituasjon eller andre problemer fra deg.

Tips til neste gang kløa tar deg: Sett på en film og finn fram litt snop.

Skrevet
så er folk jammen rask på labben og kommentere det! Har flere venninner som har gjort det slutt med typene i det siste og et par venninner som har fått seg type og med engang de har skiftet fra forlovet/gift til singel så er det påan med kommentarer som stakkars deg, glad du er kvitt drittsekken etc.. Og for de som har fått seg type er det grattis, dette fortjente du ++ Så i kveld endret jeg status fra gift til singel og det har kommet 74 kommentarer og de verste er vel at jaja dere var jo så ulike. Kanskje like greit , du finner nok drømmemannen om ikke altfor lenge! Hehe det de ikke vet er at dette er mitt lille lørdagstunt så i morgen er jeg "gift" på facebook igjen og drømmemannen han er her hjemme sammens med meg! Blir vel mange som blir lange i maska vil jeg tro!

Det var da en utrolig barnslig ting å gjøre?

Skrevet

Men hvor blir det av HI da? Fikk du ikke reaksjonen du forventet? Hverken her eller på FB etter at du avslørte "spøken" din?

Jeg kjenner at jeg syns det er rart at det finnes mennesker som deg...

Skrevet
Meget spesielt... Og tror virkelig ikke det er vanlig blandt voksne folk å kommentere når folk endrer sivilstatus. Ihvertfall ikke annet enn med "Gratulerer" når noen har funnet sammen. Men stygge kommentarer når noen har endret til singel, det har jeg aldri opplevd.

Har heller aldri opplevd at noen har skrevet noe stygt om noens ekser, men jeg håper og tror det er helt vanlig å gi sympati når noen har opplevd et brudd. En venn av meg ble ufrivillig singel for noen måneder siden. Han endret sivilstatusen på fb, og fikk masse sympatierklæringer. Han sa etterpå til meg at det å logge på og se det varmet utrolig mye. Han var langt nede, og bare det at så mange rakte frem en hånd og uttrykte medfølelse betydde masse for ham.

Skrevet

Tenk om flere kommer med kommentarer som at : "jeg syntes aldri dere passet sammen." , "du får noen bedre" el. (Jeg hadde aldri kommentert et brudd, men i din omgangskrets virker det jo ikke uvanlig)

Det blir jo da svært ubehagelig å ha skrevet/sagt noe slikt når det i ettertid viste seg å være tull.

Teit, spør du meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...