Gå til innhold

er jeg paranoid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger her og grubler i senga på hytta.. Det er ingen brannvarslere her, svigerfar har gjort all el-koblinger selv og jeg kjenner meg i grunnen utrygg på brannsikkerheten her.. Har nå plugget ut en del skjøteledninger med mange ledninger plugget i, funnet ut at det finnes brannslukningsapparat og ryddet bort alt som stod i veien for rømningsvei.. Ingen i min manns familie tenker på brannsikkerhet, men jeg har et lite barn å tenke på, så for meg er dette en "big deal" er jeg paranoid? Eller har jeg et poeng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde jo være en liten sak å få tak på brannvarslere til hytta! Synes du rett og slett skal skaffe brannvarslere til neste gang dere skal dit og sette dem opp. Det er en billig livsforsikring som alle bør ha i dag!!

Du har absolutt et poeng, synes jeg!

Skrevet

Haha, jeg er helt lik deg der:) Fikk brannvern ganske høyt opp på prioriterinslista dæ jeg nektet å dra på hytta i påska. Mennene ordnet opp i noen overbelastet stikkontakter og lagt ny gnistfanger rundt ovnen og så til jeg med noen røykvarslere (og batteri) som de hang opp. Løste seg greit:)

Skrevet

Synes tvert imot du er veldig fornuftig jeg! Og at det å mekke det elektriske selv, kombinert med masse skjøteledninger, er galskap :o

Skrevet

Tror jeg hadde kjøpt et par brannvarslere å hengt opp og sagt at skulle uhellet være ute, om det så ikke var et menneske der så ville de jo få mye mindre om noe igjen på forsikring hvis de ikke har brannvarslere.

For min innboforsikring krever ihvertfall et hvis antall brannvarslere. så er det sikkert slik med de fleste.

At jeg i hovedsak hadde dritt i om de fikk igjen noe men ville ha de der for å bli vekket, gjort oppmerksomhet med brann trengte jeg jo ikke legge fokus på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...