Gå til innhold

Mannen min liker og pille i nesa og spise det:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sa rett ut i kveld at han likte og spise bubb som barna kaller det:( Greit han gjør det kun hjemme, men jeg synes det er uhygienisk og spise det:( Hvordan få han til og slutte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære vene han er voksen,er ekkelt helt enig,men han bør bestemme selv

Skrevet

Det er faktisk mere bakterier i spyttet som han allerede har i munnen enn i snørr. Han utviser ikke akkurat gode manerer, men det er altså ikke så uhygenisk som en tror. Kanskje det kan være lurt å ha en pakke med papirlommetørkler lett tilgjengelig, og gi han et når du ser han er på fisketur?

Skrevet

Hmm... sånn gjør 3-åringen min. Lurer også på hvordan få han til å slutte...

Skrevet

ææsj.. ekkelt!! sikkert kjempedeilig å kline med han etterpå..

Skrevet

Det er faktisk det ekleste jeg har hørt noen mann gjøre! Kjente at jeg ble kvalm bare av overskriften. Han hadde ikke fått kyss av meg, for å si det sånn.

Skrevet

Jeg hater snørr, og synes ikke det er spesielt deilig når unger spiser det heller, men kan til nød "akseptere" det.

Men voksne folk? Æsj. Skikkelig turn-off, og det hadde jammen ikke blitt mye klinings her i huset om mannen min hadde bedrevet noe slikt så jeg så det..

Skrevet

Hahaha... Jeg synes heller ikke det er spesielt lekkert, men dere damer som synes det er så ekkelt: Er dere klar over hvor mange voksne mennesker som faktisk gjør det der?

Jeg er sikker på at over halvparten av dere gjør det selv.

Skrevet

Vi spiser da snørr hele tiden, hver gang vi snufser spiser vi snørr.

Men ser jo unektelig litt ekkelt ut når man plukker den ut av nesa, ser på den og så putter den i munnen da ;)

Skrevet

Hahaha... Jeg synes heller ikke det er spesielt lekkert, men dere damer som synes det er så ekkelt: Er dere klar over hvor mange voksne mennesker som faktisk gjør det der?

Jeg er sikker på at over halvparten av dere gjør det selv.

Aldri! Men har faktisk sett en voksen dame gjøre det. Trodde jeg skulle kaste opp! Hun så ikke at jeg så henne gjøre det.

Skrevet

DRITEKKELT! Det gjør mannen her og. Kjempeekkelt å se. Han tror jeg ikke ser, men det gjør jeg. Ekkelt.

Skrevet
Hahaha... Jeg synes heller ikke det er spesielt lekkert, men dere damer som synes det er så ekkelt: Er dere klar over hvor mange voksne mennesker som faktisk gjør det der? Jeg er sikker på at over halvparten av dere gjør det selv.

Jeg har ikke gjort det på så lenge jeg kan huske, hvertfall.

Hva andre gjør kan ikke jeg diktere, men jeg vil IKKE vite noe om det. Hvis mannen min gjør det skjuler han det godt, og heldigvis for det.

Det handler da om manerer.

Skrevet

Aldri gjort det, selv som barn, husker jeg synes det var ekkelt. Men 5 åringen min gjør det. Jeg kan ikke gjøre stort enn å bemerke det overfor han hver gang jeg ser det at det ikke er sånn man gjør...til slutt går det nok inn..

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Namme, bøbbis <3 Sikkert godt på grove vafler... vafler med bøbbis og hvitost :-) Be mannen din spare noen store gode til meg da!

Skrevet

Jeg gjør det... Hovedsaklig fordi jeg hater å ha snørr som "sperrer for pusten" i nesen, og det er den enkleste måten å kvitte seg med det på...

Jeg kan i hvert fall berolige dere med at jeg alltid vasker meg godt på hendene, så jeg har aldri tatt folk i hendene med "skitne" hender. ;)

Skrevet
Jeg gjør det... Hovedsaklig fordi jeg hater å ha snørr som "sperrer for pusten" i nesen, og det er den enkleste måten å kvitte seg med det på... Jeg kan i hvert fall berolige dere med at jeg alltid vasker meg godt på hendene, så jeg har aldri tatt folk i hendene med "skitne" hender. ;)

Du har ikke hørt om papir?

Det er det jeg gjør om jeg har mye sjenerende buser i nesa, piller dem ut med papir.

Skrevet

Han hadde aldri, aldri fått kysse meg. Dette tror jeg er noe av det ekleste jeg har lest! Yuck.

Skrevet

Hadde mannen min gjort det hadde jeg fått store problemer med hele han tror jeg. Hadde nok begynt å se en haug med andre "feil" og ekkle ting. Og tror til slutt jeg ville fått hele han i vrangstrupen!

Det der er EKKELT! Normale voksne mennesker gjør IKKE slik.

Skrevet

Er det noe bedre med folk som piller litt i nesa og knipser det vekk? Da risikerer jo andre å få det på seg, snørr både her og der...ÆSJ!!!

Skrevet
Er det noe bedre med folk som piller litt i nesa og knipser det vekk? Da risikerer jo andre å få det på seg, snørr både her og der...ÆSJ!!!

Nei, det er ikke noe bedre. Hvorfor holde på sånn når man har tørkepapir?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...