Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om mannen din hver eneste fredag eller lørdag var ute med kamerater for å spille spill sammenmed guttegjengen?

Altså en gang i uken rellatert til helg, HVER ENESTE uke året gjennom.

Hadde dette vært greit?

Eksempel:

Vært på foretningsreise ettpar dager uten å vært hjemme, kommer hjem lørdag kveld og prioriterer (uten unntak mer eller mindre) og reise med denne guttegjengen for å spille.

Blir med på helgeturer ettpar ganger i året,og setter ikke noe spørsmåltegn ved å foreksempel gå på middag med venner når man inviteres bort, ferie om det blir snakk om det osv, men utover når det er helt spesifike og spesielle avtaler,er det altså spill med guttegjengen en av dagene i helgen hver helg.

Er det unormalt/urettferdig og ikke føle bare godt om dette?

Hva hadde dere tenkt/gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiv han på hauet og rævva ut!

Skrevet

Jeg et gift med en som det beste han vet er sofakos med fruen. Hadde ikke kunnet vært sammen med en sånn som din. Min et litt lite bort egentlig.

Skrevet

Jeg må nok bare si meg enig med deg at jeg ikke ville likt at mannen brukte en kveld hver eneste helg med kompisene. At det skjer innimellom om de har spesielle planer osv, så selvfølgelig, men hver eneste helg... neeeei....

Og hvis han i tillegg prioriterte kompisene etter å ha vært borte i flere dager? Igjen, om det var noe spesielt som foregikk, så ja... men bare for vanlig kompistreff... nei, da er det ikke greit hver gang!

Er dere veldig unge? Det virker i hvert fall veldig umodent av ham, synes jeg!

Skrevet

Nei, hadde aldri gått her i heimen.

Vi har litt tid sammen, litt hver for oss og mye på jobb og med barna hihi. Men temmelig likt.

Skrevet

Han hadde ikke blitt mannen min engang.

Min mann skal trives sammen med meg samme som jeg trives med han.

Vi er selvfølgelig ute vi også, hver for oss da vi sjeldent har barnevakt. Men det går mange uker mellom hver gang.

Hadde ikke vært i lag med han og heller ikke fått barn med han om han ikke prioriterte forholdet sitt.

Skrevet

Hadde det sånn jeg også. Er nå skilt og overlykkelig overd et faktum.

Skrevet

nesten så jeg skulle tro jeg og HI,pluss du over hadde noen i samme vennekrets... hehe.

Her er også min samboer ute med kamerater en kveld i helgene.

Jeg ønsker egentlig ikke å utdype hva de spiller for det er ganske spesielt og jeg vil tro det ikke er så mye som skal til for å kjenne igjen det hele.

Men la oss bare si at det er et spill.

Jeg syns det er helt greit nå før vi får barn.

Det er aldri slik at dette med å samles med guttene for å spille overskygger meg.

Sier jeg at jeg ønsker å ha han hjemme så er han hjemme.

Skal vi på ferie/turer/til venner/familie så er det heller aldri noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...