Gå til innhold

hahaha! frieren til Tor Magne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud så pinlig hun er..hun kjempeovervektige.."Tor Magne er best. Du er drømmemannen, jeg digger deg og du lyser opp livet mitt.."

Han må jo bli så flau?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare noe av det, men det var jo type "roser er røde, fioler er blå" dikt

Skrevet

Og at hun er overvektig er relevant for hva?

Er hun ikke verd å være med på sånne kvalitetsprogram mener dere da, kanskje?

Skrevet

[quote name=(: :)' timestamp='1347139054' post='144530179] Så slemt skrevet. Har rapportert.

Rapportert hva da, at rosene er røde fiolene er blå? At druene er søte, det kan du godt rapportere, for de var sure som bare f....

Skrevet

Skjønner hva som menes, men det er unødvendig ondskapsfullt å skrive...

Skrevet

Fy så stygt å starte denne tråden!! Skjerp deg og bli voksen!

Skrevet

Tror uansett hun vil være veldig snill mot han. Hun virket i det minste ærlig.

Tøft av han å ta henne med videre. De pleier jo ofte å være veldig opptatt av utseende i slike serier

Skrevet

Tøft av han å ta henne med videre. De pleier jo ofte å være veldig opptatt av utseende i slike serier

Var det en pen måte og skrive at hun ikke er no særlig å se på?

Skrevet

Jeg slutter aldri å bli sjokkert over holdningene her.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Tror uansett hun vil være veldig snill mot han. Hun virket i det minste ærlig. Tøft av han å ta henne med videre. De pleier jo ofte å være veldig opptatt av utseende i slike serier

Var vel heller bare påpeking av at de fleste i slike program, pleier å velge de tynne jentene med silke bløtt hår og roser i kinna.. Så jeg er enig med ellen-propellen, er tøft av han å bryte "normalen".

Skrevet

Det er vel ikke bare her det finnes slike holdninger. Samfunnet ser ned på overvektige!

Skrevet

Har derer ikke fått med dere at det er ett forum for hormonbomber?

Synest også det er stygt å rakke ned på overvektige mennesker. Kan være mange årsaker til overvekt, som f.eks sykdom.

Men uansett årsak, så er man ikke noe mindre verdt enn en normalvektig.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Håper trådstarter er 18 år, ugift og uten barn!

Skrevet

Jeg syns hun var søt. Men for å være ærlig så er det vel liten sjans at hun blir hverken modell eller filmstjerne.

Skrevet

TS er vel en usikker person, full i komplekser og , som kun føler seg vel hvis hun kan rakke ned på andre.

Forhåpentligvis har hun ikke barn, for med sånne holdinger så er hun et dårlig forbilde, rett å slett et dårlig eksemplar på en oppegående forelder.

Gjest Trulte med to små
Skrevet
TS er vel en usikker person, full i komplekser og , som kun føler seg vel hvis hun kan rakke ned på andre. Forhåpentligvis har hun ikke barn, for med sånne holdinger så er hun et dårlig forbilde, rett å slett et dårlig eksemplar på en oppegående forelder.

Det var akkurat det jeg siktet til! ;)

Skrevet

TS er vel en usikker person, full i komplekser og , som kun føler seg vel hvis hun kan rakke ned på andre.

Forhåpentligvis har hun ikke barn, for med sånne holdinger så er hun et dårlig forbilde, rett å slett et dårlig eksemplar på en oppegående forelder.

Fy, for en slem tråd. Stakkars jente, synes hun var tøff jeg som turte å gi ham en slik gave. Hun mente det nok helt oppriktig.

Når det er sagt - kutt ut dette "håper ikke du har barn"-fjaset. Det folk skriver her bak anonymknappen har antagelig lite eller ingenting med hvordan de oppdrar barna sine å gjøre.

Skrevet

Jeg regner med at det er de samme som ler og koser seg med denne tråden som ikke kan skjønne hvorfor det er så stort problem med mobbing på skolen barna deres går på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...