camosilla Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 i ansiktet. Noen med erfaring? Har lyst til å finne/prøve noe som fjerner hår eller dun som mange kaller det, men er redd det skal vokse ut mørke stive hår hvis jeg begynner. Har ganske mye av det syns jeg, men de er veldig lyse så er ikke sikkert andre legger merke til det sånn som jeg, da..... men jeg syns det er litt generendes....
Følelsesvims Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Har ikke erfaring, men tenker at det må vokses bort. Eventuelt laser hvis du vil ha en mer permanent løsning. Barbering fungerer iallefall IKKE. Er litt skeptisk til hårfjerningskrem og, men kanskje noen andre som har prøvd? Foreslår at du bestiller deg en time til voksing hos noen proffe
camosilla Skrevet 14. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2012 ja det har jeg tenkt også, men er redd det kommer mere tilbake. Og hvis jeg gir meg med det en gang, kanskje det kommer mørke hår....
peanutts82 Skrevet 14. september 2012 #4 Skrevet 14. september 2012 svarte hår i ansiktet hos damer har med enten gener eller hormoner å gjøre. du kan ikke kickstarte produksjon av disse ved å vokse. jeg anbefaler voksing eller tråd. tråd er litt vanskelig å lære seg og hvis du ikke har teknikken kan du fort ende med hud irritasjon og utbrudd. da anbefaler jeg heller frisører som kommer fra midtøsten, de er eksperter på tråd da det er en eldgammel metode som har blitt brukt i flere 100 år, eller hudpleie salong for voksing (første gangen). når du har vendt deg til smerten og teknikken kan du prøve selv. jeg får ikke til tråd men vokser. ca 1 gang hver 3. uke. men jeg har en del tykke hår under haken og på overleppa. de har ikke blitt mere eller tykkere etter voksing. lykke til
Følelsesvims Skrevet 14. september 2012 #5 Skrevet 14. september 2012 Generelt så er det vel sånn at voksing gjør at hårene blir tynnere, finere og kommer senere tilbake. Jeg har nettopp begynt med voksing av leggene, og jeg synes det stemmer! Kan gå ganske lenge uten å barbere nå, det kunne jeg ikke før
camosilla Skrevet 16. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2012 takk for tips, får kanskje bestille time til voksing.... høres ut som det er det greieste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå