Gå til innhold

Nå er det ikke lenge igjen?


Mamma til ♂ - 2012 og ♂ 2016

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gruer meg til fødselen.. huff.. men gleder meg til å endelig få holde lille gullet i armene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig! Spent på om det blir nok en styrfødsel,om den starter av seg selv og evt når...Og gleder meg veldig til å møte lille i magen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg egentlig veldig:) Så en liten video av en fødsen som babyverden la ut, syns den viste litt for mye så trekker tilbake alt jeg har sagt om å ville se hva som skjer der nede hehe, tror kanskje jeg ikke skal se noe mer detaljerte videoer før det er min tur så jeg slipper få skrekken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var akkurat på besøk på føden igår, må si jeg gleder meg. Det var spesielt å holde en nyfødt verdensborger å vite at neste gang ( om ikke lenge) er det min tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og godt er det!!!!! Har termin 5 okt. Baby'n ligger så langt nede i bekkenet at dem bare kjenner skuldrene. Ho dytter og presser på livmormunnen hele tiden og går så og si med konstante kynnere. Begynner å bli passe lei og øm. Fikk de to andre til termin så da håper jeg at hun ikke har tenkt å overnatte så mye lengre denne frøkenen heller. Dem tror at hun vil komme før, men jeg forventer ingenting selv. Gruer meg ikke så veldig, men tankene kommer jo bare oftere og oftere for den store dagen.

 

ønsker alle sammen lykke til og tank på gullmedaljen vi får når vi er ferdige....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Eg gledar meg,er veldig spent på når det kommer til og skje noko :) Har termin 12 okt,skal bli ein lykke å få prinsessa i armane :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...