B-gjengen Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Nå kan det tenkes jeg så helt feil i går når jeg handla det.Men tror det var mellom 150-180 kr.
Musemorbr / Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Rundt 175 pr del. Kan sikkert variere mellom de forskjellige butikkene. Bemerket meg prisen på ica siden det samtidig kostet det samme for et helt janus sett på coop da de hadde medlemstilbud.
Nordhagenjentene :) Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Obs reklamerte med 159,- pr del under Barnas Dager, men jeg tror det er fast pris på Rema 1000... (Ikke sagt at Obs hadde rabatt da, kan hende de bare reklamerte med prisen)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 Ok, ikke så veldig billig med andre ord.. Men verdt det siden fargene er så friske og fine:) Får prøve et sett da! HI
cheni Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Det er kjempedårlig!!! Apotek 1 har tilbud til 139 pr sett nå, og den typen har jeg hatt 2 sesonger, og vasket som vanlige klær. Ikke så fine og friske, men pierre robert er elendig!
Nordhagenjentene :) Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 (endret) Det er kjempedårlig!!! Apotek 1 har tilbud til 139 pr sett nå, og den typen har jeg hatt 2 sesonger, og vasket som vanlige klær. Ikke så fine og friske, men pierre robert er elendig! Men du skal jo ikke vaske ULL som vanlig klær?? Ikke rart de blir ødelagt. Vi har hatt PR i 2 sesonger - 86/92 har passet til nå (4 år). Alt er like fint som da det var nytt. (Altså har klærne vært brukt og vasket ukentlig høst og vår siden 2010.) Endret 9. september 2012 av Nordhagenjentene :)
cheni Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 Nei, jeg bruker å vaske for seg selv med milo, de var så dårlige at jeg sendte mail og klaget. Fikk til svar at kolleksjonen som kom (husker ikke om det var i fjor eller forfjor) skulle være mye bedre vevd. Men jeg kommer aldri til å kjøpe de overprisa produkta igjen. Jobber på skole, og ser hvor fillete de er på de fleste ungene.
cheni Skrevet 9. september 2012 #10 Skrevet 9. september 2012 Hadde gått for devold, det er dobbelt og utrolig slitesterkt! Her var det veldig billig for longs og trøye http://komplettfritid.no/product/devold-active-baby-long-johns-orchid1
3 er nok! Skrevet 9. september 2012 #11 Skrevet 9. september 2012 Jeg er fornøyd med Pierre Robert, jeg:) men det er klart at janus og claire DK, for eksempel er bedre. Bortsett fra regnbue ulla til janus, den er ikke god.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #12 Skrevet 9. september 2012 koster 179,- og 159,- men tror det var forskjell på størrelsene eller om det var longs eller trøye. Men hvertfall 179,- for det dyreste. ALT for dyrt.. men jeg kjøpte 15 sett på salg. Betalte 50,- per del. Da går det fint om det blir ødelagt fort....
*KlaraKu* Skrevet 9. september 2012 #13 Skrevet 9. september 2012 Noen som vet hva den minste str pierre Robert er?
Regina Phalange Skrevet 9. september 2012 #14 Skrevet 9. september 2012 Spurte på en annen tråd her også men hvor langt ned i størrelse starter PR ulla? Har en 1 åring :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå