Gå til innhold

Når man selger hus. Hva tenker dere er viktigst....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann maler som bare det, alt skal matche å være nymalt å pent. Han er av den tro at huset lettere blir solgt hvis det er strøkent, altså vegger/tak/gulv. Vi har også lagt nytt gulv i kjellerstuen. Dette kostet jo. Jeg mener det er latterlig, og vet at om noen vil ha dette huset så kjøper de det av andre grunner enn om 2 dører ikke er helt like i hvitfargen, eller om den ene listen er litt misfarget osv osv!! De kjøper et hus pga beligenhet, romløsning, osv osv!

Er dere ikke enige? Mannen min er tydeligvis i den tro at huset kommer til å bli fortere solgt pga all finpussingen han driver med.

Kan legge til at vi bor i en av norges dyreste by, og solgt får vi nok, men da pga beligenheten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe!

Nå måtte jeg le litt..

Vi holder på å selge selv og de får "ta det som det er".

Jeg sørger for at det er blåst til visning, resten kan de selv gjøre som de vil med når de kjøper.

Kjedelig å kjøpe ett hus man selv ikke skal gjøre noe med, etter min mening :)

Skrevet

Akkurat! Det tenker jeg også. At huset er gullende rent og pent, men thats it. Kjenner jeg er varm på han mannen her. Idiot. HI

Skrevet

Jeg tror det kan være lurt, mange som ønsker et hus de kan flytte rett inn i og dager helhetsinntrykket viktig.

Vi solgte vårt sånn, et ektepar i 60 årene som kjøpte som hatet oppussing og ville flytte rett inn.

Skrevet
Jeg tror det kan være lurt, mange som ønsker et hus de kan flytte rett inn i og dager helhetsinntrykket viktig. Vi solgte vårt sånn, et ektepar i 60 årene som kjøpte som hatet oppussing og ville flytte rett inn.

Jo, men huset er jo pent! Greit, gulvet var ikke pent, men å male dører 100 ganger for at alt skal være nymalt osv osv, men vaskingen den har han ikke begynt med, og den er viktigst. :/

Skrevet

Når vi skal kjøpe hus er det viktig for oss at vi slipper å begynne å male osv. så skulle jeg kjøpt huset deres hadde jeg vært kjempe glad for at mannen din gidder å gjøre sånt før dere selger.

Her vi bor nå var det ikke fint og vi har snart bodd her ett år, men er ikke ferdig med å male listene engang. Bare halve stuas lister er ferdigmalt

Skrevet

Jeg er litt både og.

Det kommer selvfølgelig ann på hvem som kommer på visning, men det er Som regel en fordel om det er mulig å flytte rett inn og heller kunne ta ting etterhvert som de kommer og man får lyst. Det holder gjerne med lyse vegger og et ryddig hus hvor ting er sånn nogenlunde helt.

Jeg ville ikke kjøpt et hus hvor vi måtte pusse opp alle rom før vi flyttet inn, men det høres voldsomt ut å skulle male hele huset og legge nytt gulv og greier før dere kan selge. Det funker nok i en liten leilighet, men ikke i et hus

Skrevet

Hundre ganger får dere nok ikke særlig igjen for nei :-)

Og folk la lite merke til små detaljer på visning det la jeg merke til. Men helhetsinntrykket er viktig, vi fjerna masse ting og vaska selvf masse og.

# 4

Skrevet
Hundre ganger får dere nok ikke særlig igjen for nei :-) Og folk la lite merke til små detaljer på visning det la jeg merke til. Men helhetsinntrykket er viktig, vi fjerna masse ting og vaska selvf masse og. # 4

Har ikke lagt nytt gulv i mer enn 1 rom da, og det gulvet var fra 80 tallet så var kjempe stygt, men han maler alt hvitt...koster ikke så mye da..brukt 2 spann på alt, men tar jo tid, dørkammer osv...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...