Gå til innhold

Hva liker du ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg takler ikke : Røkt torsk, selleri og varm ananas ( på pizza osv..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Middagspølse, varm ananas og paprika. Alt som er varmt og søtt. Sursøt saus... Blææææ...

Skrevet

Majones og makrell i tomat:-)

Skrevet (endret)

Eksklusive oster som smaker maling, som f.eks Rockefort. Muggoster er ikke godt. Gravet laks. Lutefisk.

Alt dette opplever jeg som bedervet mat, fysjom.

Endret av År og dag
Skrevet

Nei, frukt på pizza er fy fy! Ellers er oliven tabu her. Kan nok være fordi at når jeg smakte det første gang, så trodde jeg det var en blå drue :D

Skrevet
Eksklusive oster som smaker maling, som f.eks Rockefort. Muggoster er ikke godt. Gravet laks. Lutefisk. Alt dette opplever jeg som bedrevet mat, fysjom.

Ja ikke sant? Jeg mener.. mugg?? Frivillig? Kan like godt sutte pÅ Penicillin.

Skrevet

Sopp.

 

Og all mat som min ste-svigermor lager. Hu har røyka i 50 år og eier ikke smaksløker. Alt er derfor saltet i hjel til det uspiselige. Så henne lage brun saus fra Tor en gang, og hun tilsatte fire toppede t-skjeer med salt!!

Skrevet

Annanas på pizza, paprika på pizza, skalldyr, oliven, saltet torsk, lett salami, soft flora, sopp.... :s

Skrevet

Det grønne i krabben. Blir faktisk litt kvalm bare av å skrive det.

Skrevet

Smalahove.

Javel? Smaker pinnekjøtt det. Er det utseende som avskrekker?

Skrevet

Henger meg på den med eksklusive oster, synest det er grusomt, smalahove, lever, torsketunge, smalahove, fiskerogn, makrell i tomat, sild i form, får helt brekninger av det, gravlaks, lutefisk...ugg...tyttebærsyltetøy

Skrevet

Smalahove.

Javel? Smaker pinnekjøtt det. Er det utseende som avskrekker?

 

Spiser ikke pinnekjøtt heller jeg.

Skrevet

Smalahove.

Javel? Smaker pinnekjøtt det. Er det utseende som avskrekker?

 

Spiser ikke pinnekjøtt heller jeg.

 

Ja da forstår jeg.

Skrevet
Eksklusive oster som smaker maling, som f.eks Rockefort. Muggoster er ikke godt. Gravet laks. Lutefisk. Alt dette opplever jeg som bedrevet mat, fysjom.
Ja ikke sant? Jeg mener.. mugg?? Frivillig? Kan like godt sutte pÅ Penicillin.

 

Kan pÅ en mÅte forstÅ det meste av det dere nevner, selv om jeg ikke er enig i at det er ekkelt, men Å mene at lutefisk er bedrevet er jo bare kunnskapsløst. Den er tvert imot veldig, veldig konservert.

Skrevet

Alt som er i lake... usj...

Eddik, alle typer løk, ketchup, tomatpure

Majones, remulade,- alle sånne tilbehør.

Skrevet

Dill er noe av det værste jeg vet. Sliter også med Vita Hjertegod "smør" eller hva jeg skal kalle det.

Skrevet

Lever, hverken fisk eller dyr. Liker heller ikke havregrøt og kjøpte iskaker.

Skrevet

sau,skalldyr,risgrøt,muggoster,jegergryte..pultost,lungemos,agurk,

selleri..det jeg kom på hvertfall..ellers ganske altetende;-)

Skrevet

Bønner,erter,mais,paprika og en masse annet...;p

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Majones (synes lett majonesen er god da) og lungemos er jeg drit lei av :-p Ellers så tåler jeg ikke erter

Skrevet

linfrø. Brekker meg bare ved tanken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...