Anonymor Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Jeg takler ikke : Røkt torsk, selleri og varm ananas ( på pizza osv..)
Hannepålandet Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Middagspølse, varm ananas og paprika. Alt som er varmt og søtt. Sursøt saus... Blææææ...
Vakreste_i_verden:-) Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Majones og makrell i tomat:-)
År og dag Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 (endret) Eksklusive oster som smaker maling, som f.eks Rockefort. Muggoster er ikke godt. Gravet laks. Lutefisk. Alt dette opplever jeg som bedervet mat, fysjom. Endret 8. september 2012 av År og dag
Kjærepære Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Nei, frukt på pizza er fy fy! Ellers er oliven tabu her. Kan nok være fordi at når jeg smakte det første gang, så trodde jeg det var en blå drue
Kjærepære Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Eksklusive oster som smaker maling, som f.eks Rockefort. Muggoster er ikke godt. Gravet laks. Lutefisk. Alt dette opplever jeg som bedrevet mat, fysjom. Ja ikke sant? Jeg mener.. mugg?? Frivillig? Kan like godt sutte pÅ Penicillin.
3 er nok! Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 Sopp. Og all mat som min ste-svigermor lager. Hu har røyka i 50 år og eier ikke smaksløker. Alt er derfor saltet i hjel til det uspiselige. Så henne lage brun saus fra Tor en gang, og hun tilsatte fire toppede t-skjeer med salt!!
PintSizedDictator Skrevet 8. september 2012 #9 Skrevet 8. september 2012 Annanas på pizza, paprika på pizza, skalldyr, oliven, saltet torsk, lett salami, soft flora, sopp.... :s
Berta_78 Skrevet 8. september 2012 #10 Skrevet 8. september 2012 Det grønne i krabben. Blir faktisk litt kvalm bare av å skrive det.
Hannepålandet Skrevet 8. september 2012 #11 Skrevet 8. september 2012 Smalahove. Javel? Smaker pinnekjøtt det. Er det utseende som avskrekker?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #12 Skrevet 8. september 2012 Henger meg på den med eksklusive oster, synest det er grusomt, smalahove, lever, torsketunge, smalahove, fiskerogn, makrell i tomat, sild i form, får helt brekninger av det, gravlaks, lutefisk...ugg...tyttebærsyltetøy
Gjest Ziva Skrevet 8. september 2012 #13 Skrevet 8. september 2012 Smalahove. Javel? Smaker pinnekjøtt det. Er det utseende som avskrekker? Spiser ikke pinnekjøtt heller jeg.
Hannepålandet Skrevet 8. september 2012 #14 Skrevet 8. september 2012 Smalahove. Javel? Smaker pinnekjøtt det. Er det utseende som avskrekker? Spiser ikke pinnekjøtt heller jeg. Ja da forstår jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #15 Skrevet 8. september 2012 Eksklusive oster som smaker maling, som f.eks Rockefort. Muggoster er ikke godt. Gravet laks. Lutefisk. Alt dette opplever jeg som bedrevet mat, fysjom. Ja ikke sant? Jeg mener.. mugg?? Frivillig? Kan like godt sutte pÅ Penicillin. Kan pÅ en mÅte forstÅ det meste av det dere nevner, selv om jeg ikke er enig i at det er ekkelt, men Å mene at lutefisk er bedrevet er jo bare kunnskapsløst. Den er tvert imot veldig, veldig konservert.
Papegøyeblomst Skrevet 8. september 2012 #16 Skrevet 8. september 2012 Alt som er i lake... usj... Eddik, alle typer løk, ketchup, tomatpure Majones, remulade,- alle sånne tilbehør.
Regina Phalange Skrevet 8. september 2012 #18 Skrevet 8. september 2012 Dill er noe av det værste jeg vet. Sliter også med Vita Hjertegod "smør" eller hva jeg skal kalle det.
geitemarken Skrevet 8. september 2012 #19 Skrevet 8. september 2012 Lever, hverken fisk eller dyr. Liker heller ikke havregrøt og kjøpte iskaker.
GlemMegEi Skrevet 8. september 2012 #20 Skrevet 8. september 2012 sau,skalldyr,risgrøt,muggoster,jegergryte..pultost,lungemos,agurk, selleri..det jeg kom på hvertfall..ellers ganske altetende;-)
beibilykke Skrevet 9. september 2012 #22 Skrevet 9. september 2012 Bønner,erter,mais,paprika og en masse annet...;p
Gjest Gullguttene Skrevet 9. september 2012 #23 Skrevet 9. september 2012 Tomat, oliven og sauekjøtt.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. september 2012 #24 Skrevet 9. september 2012 Majones (synes lett majonesen er god da) og lungemos er jeg drit lei av :-p Ellers så tåler jeg ikke erter
Von Hertelhofen Skrevet 9. september 2012 #25 Skrevet 9. september 2012 linfrø. Brekker meg bare ved tanken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå