Gå til innhold

Til dere som har lyse altibox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har jeg plutselig 25 ekstra kanaler?? Alt fra viasat film, MTV, til Playboy???

Har ikke bestilt noe ekstragreier. Har vanlig kanalpakke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Lurer på det selv. Oppdaget det tidligere i kveld.

Skrevet

Det er gratis visning av viasat gull i helga :-) Dere skal ha fått mail om det, der står det også at dere kan få viasat gull gratis i hele oktober. Da må dere svare på den mailen, så ta kontakt med kundesenteret ev. sende mail for å avbestille det igjen før 31 okt.

Skrevet

Det er ofte slik at man plutselig får ekstra kanaler gratis for en begrenset tidsperiode. Poenget er at du skal begynne å se på dem, like dem, savne dem når de blir borte og så bestille dem. Da tjener de penger :)

Skrevet

Skjedd her og. Vi har og altibox, bor i Trondheim. Min mor som bor lenger nord har også fått en haug med nye kanaler. Sikkert lokkekampanje de driver med nå når høsten kommer og folk ser mer på tv, for å få folk til å utvide kanalpakkene sine.

Skrevet

Fikk også Mail om det. Men her sto det 6 filmkanaler- hva med resten?

Skrevet

I viasat gull er det mangen kanaler. Det gjelder for alle altibox kunder ja. Dere kan se på altibox.no og kanaloversikt der, så ser dere hvilke kanaler dere har i helga :-)

Skrevet

Puh- det var godt at jeg ikke hadde trykket på noe greier og plutselig bestilt noe ekstragreier:):)

Hi

Skrevet

Om jeg tar opp noen filmer via pvr dekoderen- slettes de automatisk etter helgen da når kanalene forsvinner??

Skrevet

Det er jeg litt usikker på, men jeg tror det. Glemte å spørre før jeg gikk fra jobb igår, hehe. Tok nemlig opp en film igår å lurer på om jeg må se den før mandags morgen:-)

Skrevet

Det er jeg litt usikker på, men jeg tror det. Glemte å spørre før jeg gikk fra jobb igår, hehe. Tok nemlig opp en film igår å lurer på om jeg må se den før mandags morgen:-)

Usj- det skulle jeg også gjerne visst:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...