Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Hvorfor har jeg plutselig 25 ekstra kanaler?? Alt fra viasat film, MTV, til Playboy??? Har ikke bestilt noe ekstragreier. Har vanlig kanalpakke..
mrsrogaland. Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Aner ikke. Lurer på det selv. Oppdaget det tidligere i kveld.
Husbygger Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Det er gratis visning av viasat gull i helga :-) Dere skal ha fått mail om det, der står det også at dere kan få viasat gull gratis i hele oktober. Da må dere svare på den mailen, så ta kontakt med kundesenteret ev. sende mail for å avbestille det igjen før 31 okt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Det er ofte slik at man plutselig får ekstra kanaler gratis for en begrenset tidsperiode. Poenget er at du skal begynne å se på dem, like dem, savne dem når de blir borte og så bestille dem. Da tjener de penger
Mrs. Zoidberg Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Skjedd her og. Vi har og altibox, bor i Trondheim. Min mor som bor lenger nord har også fått en haug med nye kanaler. Sikkert lokkekampanje de driver med nå når høsten kommer og folk ser mer på tv, for å få folk til å utvide kanalpakkene sine.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Fikk også Mail om det. Men her sto det 6 filmkanaler- hva med resten?
Husbygger Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 I viasat gull er det mangen kanaler. Det gjelder for alle altibox kunder ja. Dere kan se på altibox.no og kanaloversikt der, så ser dere hvilke kanaler dere har i helga :-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #9 Skrevet 8. september 2012 Puh- det var godt at jeg ikke hadde trykket på noe greier og plutselig bestilt noe ekstragreier:) Hi
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #10 Skrevet 8. september 2012 Om jeg tar opp noen filmer via pvr dekoderen- slettes de automatisk etter helgen da når kanalene forsvinner??
Husbygger Skrevet 8. september 2012 #11 Skrevet 8. september 2012 Det er jeg litt usikker på, men jeg tror det. Glemte å spørre før jeg gikk fra jobb igår, hehe. Tok nemlig opp en film igår å lurer på om jeg må se den før mandags morgen:-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #12 Skrevet 8. september 2012 Det er jeg litt usikker på, men jeg tror det. Glemte å spørre før jeg gikk fra jobb igår, hehe. Tok nemlig opp en film igår å lurer på om jeg må se den før mandags morgen:-) Usj- det skulle jeg også gjerne visst:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå