Gå til innhold

Har vi råd til hus på nesten 5 millioner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 1,3 millioner i egenkapital og tjener ca 820.000 i året jeg og min mann. Har mulighet og tjene mer dersom det skulle bli behov for det.Har ingen studielån og kun et billån på ca 200.000 Regner med vi kan leie ut hybel som kan ta inn ca 5000 i måneden dersom vi kommer frem til at vi kan kjøpe et så stort hus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden har dette med graviditet å gjøre...? Burde du ikke heller stilt dette spørsmålet på et forum som omhandler finans og penger...?

Skrevet

Hva i all verden har dette med graviditet å gjøre...? Burde du ikke heller stilt dette spørsmålet på et forum som omhandler finans og penger...?

Hehehe er du hormonell? :-)

Skrevet

Nei.

1,3 ek

2,46 i lån - 200 000 som dere allerede har = 2 260 000 kr

Totalt 3 560 000 kr

+ noe for utleie

Skrevet
Hehehe er du hormonell? :-)

NOE er jeg ihvertfall ;)

Skrevet

Bare til å spørre banken det ;)

Vi trodde vi kunne få mer i lån enn vi faktisk kunne. Har DNB som bank.

Ikke alltid så lett å forstå hvordan bankene regner ut, hvertfall ikke når det gjelder bolig med leilighet (var dette vi prøvde å få lån til).

Skrevet

Jeg syns det hørtes mye ut med nesten 4.000.000,- i samla gjeld med en inntekt på kr 820.000.

Har like mye i gjeld selv og vi tjener 1.200.000.

Men spørs hva dere mulighet til å tjene ekstra dersom renten stiger.

Hilsen bankansatt.

Skrevet

Du vet at dette er et forum som ikke bare er for gravide??

Skrevet

Siden heter barnimagen.com, så da tror jeg den er for gravide. Når det er sagt, drit i hva jeg sier. Jeg er pottasur i dag ;)

Skrevet
Siden heter barnimagen.com, så da tror jeg den er for gravide. Når det er sagt, drit i hva jeg sier. Jeg er pottasur i dag ;)

Dette er et fellesforum med dinbaby.com, så nei, ikke bare grsvide. Dessuten behøver ikke alle spørsmål hos gravide og småbarnsforeldre handle om kun det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...