Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Her har jentene på 5 og 7 vært veldig flinke til å være masse ute å leke hvis det har vært bra vær...Ved regn har det vært innelek... Men denne sommeren/høsten har det vært litt mindre utetid siden jeg har vært mye inne med vesla på 4,5 måned som har hatt vondt i magen + ikke har villet ligge i vogna når hun har vært våken...Men har naboungene vært ute så har de vært å lekt med dem... Idag har det vært strålende sol,men da har ungene hatt besøk og vært på besøk og da har det vært mest innelek...Men har ikke dårlig samvittighet siden hun på 5 år er masse ute på barnehagen..Hun som går i 2.klasse har fått mye mindre utetid enn før,men hun får nå frisk luft Hva med deres unger?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Det går veldig opp og ned! Tre av dem er ganske flinke til å være mye ute, mens ene er litt mer stuegris Han liker jeg ute om han bare kommer seg ut og har noe å gjøre på, men det kan være tungt å få ham ut. Han er typen som elsker rolig innelek og kan sitte i evigheter og bygge lego, perle, tegne, lese osv.
Lille♥mitt Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Det er nå vel ikke barna som bestemmer om de skal være inne eller ute?
stearin Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Du mente vel om de har interesse av å være ute, eller om de liker seg ute? For å svare på det jeg tror du mener, ja, min datter liker seg ute. Hun er bare 2 år, så jeg er med henne hele tiden. Vi er mye ute på tur i skogen, og snart skal vi også begynne med fjellturer. Håper jeg kan lære henne å like seg ute, lære henne at man kan leke ute slik at hun liker seg ute når hun blir større også. Om vi har en innedag pga. sykdom eller lignende kan det fort bli kjedelig. Jenta mi maser da om å dra ut. Tar det som et godt tegn:-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Ute hver dag om de vil eller ikke. Kan ikke sitte inne en hel dag!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Jeg er ikke flink nok til å få dem ut av den enkle grunn at jeg ikke selv liker å være ute. Har ofte dårlig samvittighet for det
2_små_og_flere_grå Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Eldstemann på snart 5 vil vel helst være ute hele dagen, hver dag, selv om det regner, blåser eller snør. Vesla på 2,5 tar seg gjerne en tur inn for å slappe av litt inn i mellom, men vil fort ut igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå