stearin Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Jeg er litt treg ute, og kom til å tenke på at en bæremeis ville vært bra å ha siden min datter på 2 år og 4 mnd ikke klarer lengre turer. Og vi kommer oss ikke langt med vogn:-) Er det i det hele tatt vits i å kjøpe en slik nå? Hun veier 13 kilo + klær. Vil det bli for tungt? Og hva kan man eventuelt bruke på skogs- og fjellturer med små barn?
Gjest yrild Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 (endret) Vi har brukt Manduca/Mei-Tei helt frem til eldstemann var litt over 3. Bæremeis hadde blitt alt for tungt for meg. Anbefaler denne Mei-Tei-en hvis det hadde vært interessant. Sikkert lett å selge igjen også når du evt er ferdig med den: www.titt-tei.no Endret 8. september 2012 av yrild
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Jeg ville heller kjøpt en formsydd bæresele (f eks ergo, manduca). Godt og behagelig å bære i, vi har brukt vår manduca masse, til tre barn, fra nyfødt til fireåring, og det er behagelig både for barnet og bæreren. Lette å selge videre etter bruk er de også:-)
Glajenta ♥ Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Vi har brukt bæremeis til snuppa frem til i sommer, da var hun 3,5. Hun er vel ikke av de største, ca 13 kg. Og det er mannen som har bært henne. Nå er hun for stor, passer ikke inn i selene lenger. I tillegg er hun blitt så flink til å gå selv!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Ser du har fått tips om meitai også. Jeg ville heller gått for formsydd, lettere å få av og på, og lettere å stramme, slakke selene på ulike steder. Som regel bedre padding på selene rundt hofter og skuldre også. Men meitai er supert bæretøy det også:-)
stearin Skrevet 8. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2012 Tror vi må ha meis siden jeg liker å ta meg lengre turer der vi stopper for mat osv. Må ha litt oppbevaringsplass i tillegg for matpakka og bleier:-) Men takk for tips!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Du får veske til manducaen i hvert fall. Festes i beltet, og gjør det enkelt Å ta med niste og bleieskift:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå