Gå til innhold

Jeg er en elendig kone/partner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid og lider av graviditetsangst....ja du leste riktig. Det er faktum, så patetisk det enn er.

Dette går jo da ut over mannen min. Det blir mye byrder for han, og jeg sliter med ekstrem dårlig samvittighet for min manglende deltagelse i dagliglivet for tiden.

Her er det altså INGEN sex overhodet. Ikke hatt sex siden vi fant ut av graviditeten, som ikke var planlagt.

Overalt jeg leser, har alle lystene på plass, og selv de som ikke alltif har lyst når de setter i gang, liker det når de først er i gang. Jeg klarer ikke engang presse meg til å ha sex.......!

Jeg er så misunnelig på alle dere som har dere og nyter tiden med partneren deres.

Stakkars min mann.....jeg har sagt jeg ville forstått om han forlot meg og spurt om han vil ha seg en elskerinne siden jeg ikke gjør "mine plikter" om dere skjønner....?

Han takker nei.

Er det virkelig bare meg som av ulike årsaker ikke klarer å ha sex under svangerskapet?

Som overskriften sier, så vet jeg allerede at jeg er en dårlig partner, så hadde vært fint å ikke blitt gjort narr av, for jeg syns dette er veldig skamfullt allerede....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt og tull! Ikke noe å tenke på. Han tåler godt å vente på deg, du gir han jo verdens beste gave! :-)

Nå er det du og bebisen som er viktigst, hvis han er en oppegående mann så forstår han dette og føler sympati med deg.

Ikke la dette ta energi fra deg. Konsentrer deg om den lille, hverdagen er snart tilbake igjen! :-)

Skrevet

Jeg har to barn og kan vel telle på én hånd de gangene jeg har hatt sex mens jeg har vært gravid. Mister totalt lysten når jeg er gravid! Vi har to tette og det har ikke blitt mye på mannen den første tiden etter fødselen, spesielt ikke etter at nr 2 kom.

Men vi har aldri tenkt at dette er noe problem da. Vi ser på dette som en periode i livet som vil vare noen år, og så vil ting endre seg igjen. Vi har vært sammen i snart 15 år, og det setter jo ting litt i perspektiv, da ser man lett at dette kun er noen få år av livet vårt.

Jeg har aldri dårlig samvittighet for min manglende sexlyst når jeg er gravid, og mannen klager ikke. Han får ordne opp selv i mellomtiden :D. Synes det er synd at du føler det sånn når du egentlig bør fokusere på helt andre ting som deg selv og babyen som kommer. Slutt med den dårlige samvittigheten, det gjør det nok bare enda mer vanskelig for mannen din. Han gleder seg sikkert masse til å bli pappa og tåler fint å fikse sine egne ting i venteperioden.

Skrevet

Kjære deg. Unskyld at jeg ler, men synes jeg ser deg spørre din mann om han vil ha en elskerinne...hehe, altså ta det helt rolig, er mange som ikke eier sexlyst av div grunner i graviditeten. Dette får bare din mann tåle, og heller ta seg en ekstra lang dusj.................. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...