Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Fortalte mine foreldre om graviditeten i dag, og de ble helt paffe. De ble glade, men virket nesten mest sjokkerte. Som om om de ikke klarte å fordøye det. Noen som har opplevd noe liknende? Jeg hadde kanskje forventet litt sterkere reaksjoner fra dem.. men så pleier de sjelden å vise følelser
Chelseafan Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Mamma og Pappa reagerte egentlig helt greit,men var litt redd fordi jeg har medfødt hjertefeil,nå er jeg 20 uker,og de synes det bare er veldig hyggelig nå .. Svigerforeldrene reagerte veldig Postivt
Gjest Mentha Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Det ble stor ståhei og champagne (ikke til meg da) hos de som var i nærheten. På telefon ble det hyl og hurra. Stor stas, tydeligvis Det kan hende de ble tatt litt på senga, jeg vet ikke om det er noe som har ligget i luften, at dere har prøvd en stund, eller om det kom helt ut av det blå. Man reagerer så forskjellig, og det er heller ikka elle som er så flinke til å vise følelser. Det vil ikke si at de ikke ble overlykkelige
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Ble egentlig litt såret over at de ikke viste mer glede.. det kom veldig uventet på dem HI
C.L.H85 Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Svigers var helt ville Hoppet opp fra sofaen med tårer som rant også kysset de og klemte meg... Imens de takket oss for at de skulle bli besteforeldre.. Visste de ville ha barnebarn, men ikke at det ønsket var så høyt! He he.Foreldrene mine ble glade men tok det veldig fattet, synes det var en naturlig ting og at det på en måte var på tide Var 24, så mange vil nok si at jeg ikke hadde dårlig tid, men hadde hatt fast forhold i 8 år, reist en del, utdannelse, osv . I tillegg har de fleste kvinnene i min familie startet når de var 19, så i deres øyne var det veldig naturlig at jeg skulle begynne med familie
Honningmelon Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Da jeg skulle ha nr. 1 ble min mor litt skeptisk. Hun syns nok jeg var litt ung (20 år). Med de to andre har det bare vært fryd og gammen.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Hvor gammel er du HI? Er du i et forhold? Har du ordnede økonomiske forhold? Reaksjonen til foreldre kan avhenge av disse tingene!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 Jeg fortalte at hun skulle bli mormor, hun ble kjempeglad. Spurte om hun ville se UL bildene, noe hun gjerne ville. Hun satt og så på dem en stund, så sa hun jeg skjønner ikke helt disse kan du forklare? Og det kunne jeg jo. Sa et der var den ene og der er den andre. Hun ble helt stille, trodde jeg tullet. Nektet å tro på det til jeg viste sykemeldinga der det sto at jeg var sykemeldt pga tvillinger.
mrsrogaland. Skrevet 8. september 2012 #9 Skrevet 8. september 2012 Min far ble skeptisk og sikkert litt glad. Mest sjokkert og redd for hvordan det kom til å gå. Han var ikke støttende i det heletatt. Svigerforeldrene mine hadde planer om å bygge ut huset og hytta dagen etter vi fortalte det De ble veldig glade. Tror faktisk aldri jeg har sett noen se så forelsket ut som når de ser på min 8 mnd gamle gutt
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #10 Skrevet 8. september 2012 Første gang ble moren min redd og skeptisk. Mente det var for tidlig, vi hadde kun vært sammen i 3 mnd...........
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #11 Skrevet 8. september 2012 Mamma ble skikkelig sint så jeg ringte hennes mamma på 92 år og hun ble kjempe glad, og så ringte hun etterpå og kjeftet på datteren sin
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #12 Skrevet 8. september 2012 Mamma forto ikke helt når hun pakket opp en sparkebukse som gave, det tok sikkert ett minutt før hun forst.Da var jeg 35 år og hun 55 år. Hun trodde jeg hadde valgt å ikke få barn. Gang nr to var hun klar med en gang, da var jeg 38 år. Etter barn nr to, er hun klar på at hun håper det holder med barn for meg. 2 er perfekt og jeg er nå 44 år. jeg skal ikke ha flere barn.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #13 Skrevet 8. september 2012 Med førstemann ble alle veldig glade. Min mamma har villet bli mormor siden jeg var 16(!)år, så hun har ventet mange år på dette. Svigerforeldrene mine ble kjempeglade. Med andremann så ble svigerforeldrene mine kjempeglade, og ser frem til barnebarn nr 2 melder sin ankomst.. Mamma igjen er mer lunken, og nevner aldri babyen. Hun syns såå synd på eldstemann som skal bli storebror og syns at dette er fælt. Hun har enda ikke nevnt babyen med et ord siden hun fikk vite at det ble en gutt til. Termin om en uke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå