Gå til innhold

Kan man bruke bod som lekerom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min datter bor i en toromsleilighet. Soverommet er veldig lite, og er kun for soving (takler ikke rot der). Stua er ganske ok stor og koselig. Og per i dag har hun lekene her.

Men så har vi en ganske koselig bod inne, med dør slik at når man er inne i boden ser man rett i kjøkkenet. Egentlig ganske åpent til kjøkkenet. Hadde det vært vindu der kunne det veldig lett vært et soverom. Lurer nesten på om jeg skulle innredet det til et skikkelig koselig lekerom? Er det greit å gjøre det med en bod?

Ser for meg at jenta mi ønsker mer "privatliv" etterhvert som hun blir eldre og får besøk, samtidig som hun får mer ordentlig plass å leke på. Hun orker ikke lenger å sitte på gulvet og leke her. Nå er det mer lekekjøkken, babyting og sånt hun leker med.

Eneste jeg har i boden nå er hyller å ha bøker i. Så må ikke "ofre" noe plass for lekerommet.

Hvis noen vet om ulemper med lekerom i boden så er nå det rette tidspunkt å rope ut, før jeg starter på noe prosjekt;-) Og ellers også, kom med dine meninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres kreativt og koselig ut, jeg :D

Skrevet
Synes det høres kreativt og koselig ut, jeg :D

Ja, ikke sant. Og ettersom vi ikke har råd til noe større leilighet nå, så må man gjøre det beste ut av det. Dessuten sover jenta fortsatt i min (!) seng, så eget soverom til henne er ikke nødvendig:-)

Skrevet

Mal veggene i en lys farge og ha et teppe på gulvet. Og kanskje en koselig lampe i taket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...