Chelseafan Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Ville dere tilgitt det? Eller hadde dere dumpet han/henne med engang? Samboeren min har ikke vert utro,men exen min var det et halvt år før jeg fant det ut, vi var sammen i 5mnd til,så jeg tilga han,fordi jeg elsket han,var 18 den gangen,tror ikke jeg tilgir nå
marsgutt 2013 Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 kommer an på vil jeg si. det er noen som sier en gang utro altid utro, og så e det di som sier gjør man det så bryr man seg ikke om den man er sammen med. men ting er jo ikke så enkelt som det. alle kan jo gjøre feil. er det utroskap som skjer over tid og mer en en gang derimot er personen ikke noe og samle på. og da er det bedre og gjøre d slutt, selv om man da klarer og tilgi vil man altid lure og det kan ødlegge forholde på sikt uansett.
Kjærepære Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Er enig i at om man vet at samboer er eller har vært utro, så er det vanskelig å fortsette. MEN: en gang utro alltid utro-..? DET stemmer nok ikke helt.... noen ganger, definitivt, men ikke alltid. Noen lærer av sine feil, faktisk
Chelseafan Skrevet 8. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2012 Ja tror egentlig de fleste, ikke gjør det mer,når de ser hvor mye det ødlegger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå