Gå til innhold

Slenger du drit om folk som du vet slenger drit om deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller klarer du å heve deg over det og vende det andre kinnet til?

Jeg slenger stort sett ikke drit om noen, men behandler noen meg som dritt (feks falske venninner) eller hvis sjefen oppfører seg som en psykopat, så forteller jeg det gjerne til min tette venninne. Har ei falsk venninne som jeg vet har snakket stygt om meg til andre pga sjalusi, og hun har jeg snakket drit om til et familiemedlem for å få ut frustrasjonen over hvor falsk hun er.

Da er jeg like falsk tilbake. Kan nevne at jeg har kuttet henne ut som venninne, og har et veldig overfladisk forhold til henne i dag.

Hvordan reagerer du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg "slenger ikke drit". Er tross alt ikke en apekatt i puberteten.

Hvor gammel er du? Utifra språket minner dette veldig om samtaler med venninner iløpet av ungdomskolen, nemlig.

Skrevet

Din tette venninne? :P

Skrevet

Nei,da er jo du like ille selv,bare driter i det,selvsagt noe er sårende,men blir bare mer og verre hvis man tar igjen mener jeg

Skrevet

Har en kollega som jeg vet snakker dritt om meg, da hun snakker dritt om alle! Denne kollegaen har en ganske solid sosial posisjon på jobben, så ingen orker å ta opp kampen og sette henne på plass. Henne snakker jeg dritt om! Det er feigt og barnslig, ja! Men for å svekke hennes posisjon og hennes troverdighet som baksnakker, baksnakker jeg henne tilbake!

Ikke noe jeg er stolt av altså...

Skrevet
Din tette venninne? :P

Mhm, tett som ei tesil;-)

Skrevet
Eller klarer du å heve deg over det og vende det andre kinnet til? Jeg slenger stort sett ikke drit om noen, men behandler noen meg som dritt (feks falske venninner) eller hvis sjefen oppfører seg som en psykopat, så forteller jeg det gjerne til min tette venninne. Har ei falsk venninne som jeg vet har snakket stygt om meg til andre pga sjalusi, og hun har jeg snakket drit om til et familiemedlem for å få ut frustrasjonen over hvor falsk hun er. Da er jeg like falsk tilbake. Kan nevne at jeg har kuttet henne ut som venninne, og har et veldig overfladisk forhold til henne i dag. Hvordan reagerer du?

Jeg slenger ikke dritt om noen. Har heller ikke siden jeg var i ungdomsskolen opplevd at noen gjør det.

Derfor kan jeg ikke svare på ditt spørsmål.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg snakker ikke dritt om noen som gjør det mot meg nei, men jeg kan godt si til folk som spør meg om dette at jeg stiller meg uforstående til hvorfor den personen skulle si noe sånn.

Mine venner og familie vet jo som regel sannheten likevel, så har ikke noe behov for å slenge drit om noen

Skrevet

Så skinnhellige alle var da! :)

Jeg har kun opplevd en gang at noen slengte dritt om meg, som jeg fikk vite om, vel og merke, men da konfronterte jeg henne med det samme dag, like godt.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Nei de ignorerer jeg glatt! Er det derimot fake folk som er dødskule mot meg face2face, men baksankker meg ellers koster det meg ikke en kalori å ta opp dette med de neste gang vi sees, gjerne da med andre til stede så de føler seg ille til mote. Så ikke helt skinnhellig kanskje. Men baksnakking driver jeg ikke med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...