beibilykke Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Hei. Kjøpt et regnestykke fra leketøy 599 ,- tror jeg det kostet eller noe for ca 2 mnd siden. Nå sitter glidlåsen bom fast. Settet er kjøpt i en Coop obs butikk. Har sendt Mail til Stormberg som skrev at dét går på garanti. (3 års garanti på dems produkter) og hun spurte hvor jeg kjøpte det. Problemet er. Jeg tror ikke jeg har den helvetes kviteringa!! Blir det et problem tror dere? De bør vel ut i fra modell skjønne at det er relativt nytt!?
beibilykke Skrevet 8. september 2012 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2012 Skal selvfølgelig stå REGNTØY og ikke regnestykke. Teite iPad som retter...
It's all about me Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Du må nok ha kvitteringen. Samme hvor klar reklamasjonen er og uansett hvor nytt produktet er gjør ikke Obs noe uten kvittering. Jeg har prøvd. Første gang tok jeg saken videre med HH som ordnet opp. Andre gangen fant de tilbake til kvitteringen for meg siden jeg hadde brukt medlemskortet.
magpie Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 det kan gå helt fint uten kvittering også (i allefall i andre butikker enn obs). Jeg hadde en stormberg jakke der glidelåsen ble ødelagt. Hadde ingen kvittering, men tok den bare til butikken og dem sendte videre til stormberg. Rekvisisjon fikk jeg der og da i butikken (var G-sport, tror jeg). Hør med stormberg en gang til!
beibilykke Skrevet 8. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2012 Du må nok ha kvitteringen. Samme hvor klar reklamasjonen er og uansett hvor nytt produktet er gjør ikke Obs noe uten kvittering. Jeg har prøvd. Første gang tok jeg saken videre med HH som ordnet opp. Andre gangen fant de tilbake til kvitteringen for meg siden jeg hadde brukt medlemskortet. Har ikke medlemskort ;(.. Søren. Håper håper håper at noe ordner seg!!
beibilykke Skrevet 8. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2012 Ja. Jeg gir meg ikke så lett får høre mer ut på mandag Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå