Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Har ønske om å gå ned 15-20 kilo. Håper dere kan gi meg litt tips og råd.
Chelseafan Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Trene,spise mindre og være forsiktig med søte ting og salte ting
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Meld deg inn i gratis-klubben til Grethe Roede http://www.greteroede.no/roedeklubben/ Registrer alt du spiser og hold deg på ca 1600 kalorier om dagen så går du garantert ned. Jeg har gått ned 5 kg nå og fortsetter med friskt mot.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Takker for tips. Flere mottas med takk.
<3 2G <3 Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Er ikke sikkert at å spise mindre er løsningen. Spis riktig utifra hva du trenger. Snakk med noen som virkelig kan dette da de fleste er forskjellige. Masse lykke til
Gjest Ziva Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Rumpa opp av sofaen, drikk vann og kutt alt av sukker. Lykke til
prekæs Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Skaff deg en skritteller og sørg for at den viser minimum 16000 pr dag, helst enda mer. Min erfaring er at da trenger du ikke tenke så mye på inntaket. Har gått ned ca 12 kg siden januar etter min oppskrift.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 Jeg gikk ned 15 kilo i fjor og det gjorde jeg ved å spise mindre, kutte ut sukker, potetgull, brus osv. og så begynte jeg å mosjonere. Gikk tur hver dag, ikke så langt, men nok til at jeg fikk en god rutine. Så begynte jeg å gå tur på fjellet i helgene og økte på. Nå trener jeg fast i treningsstudio, tillater meg litt mer usunn mat (ikke mye og begrenser meg til helgene) og svømmer minst en gang i uka. Drikker vann som tørstedrikk og brus kun i helgene. Har holdt vekta stabil etter at jeg gikk ned og viktigst av alt: Jeg har MYE mer energi, jeg sover bedre, er i bedre humør, jeg er sunn også på innsiden av kroppen og jeg føler meg mye bedre. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå