Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Vi vurderer å prøve på nr. 3 snart. Minsten nærmer seg et år. Problemet er bare at jeg har planlagt å være hjemme med ham til neste høst og har jo derfor ikke krav på foreldrepenger, men bare engangstønad. Dette medfører jo stort økonomisk tap sammenlignet med om vi venter med prøvingen til jeg er i jobb igjen om et års tid... Alternativt vurderer jeg å begynne å jobbe 50% aften nå og dermed opptjene en del til svangerskapsperminsjon. Noe som jo vil gi meg litt penger... Har et yrke som gjør det veldig lett for meg å få jobb. Ikke lett dette... Noen som er/har vært i samme situasjon? Far synes vi bør vente og det er jo mest fornuftig. Jeg har bare så lyst at de to siste skal være tette... Tenker de vil få så mye mer utbytte/glede av hverandre. Synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Vel, u can't have it all. Dere må jo tenke på hva dere har råd til. Om dere har råd til å leve på en inntekt så kjør på. Har dere ikke det, da er det ikke annet å gjøre enn å komme seg i jobb og vente med barn. Dette er jo noe dere må vurdere selv.
O`Neill Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Jeg ville ha ventet. Ikke bare av økonomiske årsaker, men også jeg ville ha likt å kose meg med minsten en liten stund før jeg evt hadde fått flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå