YumYum2 Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Vi skal kjøpe ny bil, men har for øyeblikket ikke mye penger til dette. Har dere tips til en god familiebil (stasjonsvogn) til under 35 000 kr? Sitter å ser på finn.no nå men har ikke mye peil på hva som er viktig å se etter annet enn km stand. Skjønner at passat, ford og kanskje toyota er bra og billige familiebiler..? Takker for svar
<3 2G <3 Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Vi elsker vw touran, den har god plass og god å kjøre
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Vi har en Ford S-max, men de tror jeg ikke ble produsert før 2005 eller noe sånt så de har kanskje ikke kommet så lavt ned i pris enda? Før den hadde vi en Peugeout 307SW og var superfornøyd, veldig god å kjøre, ungene har god utsikt i den og de savner den faktisk. Fin på både sommer og vinterføre, aldri noe galt med den og økonomisk å kjøre.
Gjest uni kum Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Honda og Toyota er driftssikre biler. Ikke Ford når de begynner å dra på åra. Vw er vel også bra biler:))
Grynet:) Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 scoda octavia gir deg mye bil for pengene. dog etter at WV kjøpte dem opp (Husker ikke årstallet i forbifarten, men det blir litt nyere modeller trur eg) de du nevnte går også for å være bra. Toyotas stasjonsvogn (Avensis) har hatt de beste sikkerhetsresultatene fra faktiske ulykker leste jeg tidligere i år. Husker ikke hvilken årsmodell det gjaldt. Toyota er ikke de billigste bruktbilene, men så er de driftssikre og. Ford Mondeo skal ha god kjørekomfort, jeg har vært litt skeptisk med tanke på feil og reparasjoner når det gjelder Ford generelt, men har hørt myye skryt om den i det siste. Passat er jo en foolkefavoritt da.. Når du går etter bruktbiler i den prisklassen begynner det som regel å bli en del slitasje, jeg ville derfor kanskje gått for den mest driftssikre jeg da. Å prøvekjøre de forskjellige alternativene kan jo gjøre valget lettere også.
Magia Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Hehe, jeg leste: "Tips til god familiealibi"
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Ford mondeo, skoda superb eller wv passat
YumYum2 Skrevet 8. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2012 Tusen takk for svar dere Skal kikke igjennom sidene på finn! Vi kan muligens bruke mer, men spørs på standarden Vil jo ha en sikker bil og som ikke er så dyr å forsikre samt bruke. Har ei på 5 og venter nr 2 om 3-4 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå