Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Jeg klarer ikke vanlig kjøttdeig, kun karbonadedeig. Til taco, pizza o.l tenkte jeg gå over til svinekjøttdeig, men er denne like mye dritt i som kjøttdeigen?
ScaryMama Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Det finnes en mager variant til rundt 9% fett, men karbonadedeig er sunnere. Hvorfor kan ikke den brukes til taco, pizza ol? Det gjør vi...
☆☆☆ Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 (endret) Jeg har god erfaring med svinekjøttdeig i ovnsretter, men til taco og pizza er det bare middels godt. Det har litt mer fett enn karbonadedeig, men på langt nær så ekkelt som kjøttdeig (som bare funker til kjøttkaker). Endret 8. september 2012 av ★
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Det finnes en mager variant til rundt 9% fett, men karbonadedeig er sunnere. Hvorfor kan ikke den brukes til taco, pizza ol? Det gjør vi... Jeg fikk forståelse av at svinekjøttdeig var myyye sunnere og siden vi har noe sånt som regel hver fredag tenkte jeg bytte;) Men da driter jeg i det rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Jeg har god erfaring med svinekjøttdeig i ovnsretter, men til taco og pizza er det bare middels godt. Det har litt mer fett enn karbonadedeig, men på langt nær så ekkelt som kjøttdeig (som bare funker til kjøttkaker). Ok, takk for tips;) Tror jeg glemmer hele svinekjøttdeigen hehe:) Jeg lager kjøttkaker også med karbonadedeig. Klarer bare ikke kjøttdeig.. De blir forresten nydelige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå