Miss Dynamite Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Jeg har veldig sjelden barnevakt. I februar var sist gang jeg var ute. Det var planlagt leeenge og idet hun skulle hente meg droppet hun meg. Det har vært flere ganger i ettertid. Nå sitter jeg her, prøvd å få tak i hu i hele dag.. vi skulle på by'n ikveld. Mange mange mnd siden sist. Planlagt lenge. Får ikke tak i hu... Da ble jeg sittende alene igjen.... Hilsen Tønsberg jenta....
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 tror jeg ville sett etter ei annen bestevenninde jeg da...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Hadde du bodd nærmere så skulle jeg blitt med ut jeg, hehehe
Mandalas Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Å, fy søren sÅ kjedelig! Hadde jeg ikke jobbet imorra tidlig hadde jeg vært frista til Å bli med Forresten, jeg bor ogsÅ i Tbg, er snart alene med to barn i skolealder. Ta gjerne kontakt om du vil!
Miss Dynamite Skrevet 8. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2012 Åh synd du jobber imorgen!!! Tar kontakt jeg. Bare er på mobil nå så gjør det etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå