Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Har vokst opp på Vestlandet, med far og morfar som har vært fiskere. Nå har jeg og samboeren flyttet til Trøndelag, og her har vi ikke lenger tilgang til fersk fisk. (eller hjemmefisket fisk som har vært frossen) Merker dette er et stort savn, og det er lite eller ingen ferskvaredisker i nærheten. Så spørsmålet mitt er, hva av frossenfisk fra frysedisken på dagligvarebutikken holder mål? Har prøvd litt forskjellig til nå, men er ikke helt fornøyd. Er vel bortskjemt... ;-)
Chelseafan Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 På Rema 1000 har de god frossen torsk,Markell og Laks i alle fall i Østfold
☆☆☆ Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Ingenting smaker som fersk fisk, men det meste av findus og lerøy smaker bedre enn litt gammel fisk i ferskvaredisken.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 På Heimdal har Morten fiskebutikk. Flott fisk og nydelige fiskevarer. Der går jeg om jeg vil ha god fisk/fiskemat ) Mye bedre enn i Ravnkloa syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå