Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Føler jeg blir nedprioritert konstant, nytter ikke å si noe..for blir mannen hjemme så sitter jeg og har dårlig samvittighet resten av kvelden og han blir bare sur og tverr. De kveldene han er hjemme ligger han bare på sofaen med telefonen. Jeg har ikke noen venninner igjen da mannen min har satt meg i en veldig vanskelig og ekkel posisjon som jeg ikke har lyst til å komme mer inn på, og når jeg sier noe at jeg har og lyst å dra på fest så sier han det bare er å dra på fest. Med hvem da? Jeg ymter frempå at jeg gjerne har lyst til å være med han en gang og, men han skylder på at det bare er pølsefest (altså mannfolkfest), men at det bare av og til dukker opp noen venninner av kompisen. Så skal jeg sitte der som 5 hjul på vognen da? Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, er bare lei.
Chelseafan Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Kan du ikke bli med han da? eller er du gravid og kan ikke drikke? eller vil ha ikke ha deg med?=) er litt dårlig gjort i alle fall av han
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Høres kjipt ut. Hvorfor er han sammen med deg, men ikke kan gå ut sammen med deg? Her er både jeg og mannen hjemme i kveld som vi stort sett er, men om noen uker drar vi på en lang helgetur bare oss to uten barna Jeg syns det er viktig å trives i hverandres selskap når man har valgt å være sammen.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Føler jeg blir nedprioritert konstant, nytter ikke å si noe..for blir mannen hjemme så sitter jeg og har dårlig samvittighet resten av kvelden og han blir bare sur og tverr. De kveldene han er hjemme ligger han bare på sofaen med telefonen. Jeg har ikke noen venninner igjen da mannen min har satt meg i en veldig vanskelig og ekkel posisjon som jeg ikke har lyst til å komme mer inn på, og når jeg sier noe at jeg har og lyst å dra på fest så sier han det bare er å dra på fest. Med hvem da? Jeg ymter frempå at jeg gjerne har lyst til å være med han en gang og, men han skylder på at det bare er pølsefest (altså mannfolkfest), men at det bare av og til dukker opp noen venninner av kompisen. Så skal jeg sitte der som 5 hjul på vognen da? Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, er bare lei. Og sånn som nå, så snakket jeg med han på telefonen og så sa jeg at jeg skulle ønske jeg og kunne få ha vært med på fest engang, da sier han surt og tvert: "nei jeg skal bli hjemme så skal du få slippe å tenke på det". I en skikkelig overlegen tone. Gubben er 30 om det har noe å si.. hi
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Høres kjipt ut. Hvorfor er han sammen med deg, men ikke kan gå ut sammen med deg? Her er både jeg og mannen hjemme i kveld som vi stort sett er, men om noen uker drar vi på en lang helgetur bare oss to uten barna Jeg syns det er viktig å trives i hverandres selskap når man har valgt å være sammen. Enig, føler meg veldig tilsidesatt. Vi drar aldri bort fordi vi ikke har råd jeg vet ærligtalt ikke om han hadde tatt initiativet til å dra noen sted med meg om vi hadde hatt råd heller..jeg vet at nå kommer han hjem sur og kald..igjen. HURRA hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå