Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Har ledd av alle inkontinenssamtalene på sykehuset etter fødsel, men nå... snart 10 mnd etter fødsel så får jeg på en måte ikke tisset ferdig og når jeg reiser meg fra toalettet og har tatt på buksa kommer "resten"... utrolig ubehagelig... Er det knipeøvelser som må til? Noen som har hatt det sånn?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Jeg kniper og kniper, men det blir liksom ikke bedre. Løping og hopping kan jeg bare glemme, da bare renner det. Hver gang jeg går ned en bakke, renner det. 2 år siden fødsel. Vet ikke helt når (hvis det gjør det) skal gå over?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Ta kontakt med fastlegen! Det gjorde jeg, og jeg ble sendt til spesialist på sykehuset, der jeg fikk pumpet inn 4 dl. saltvann i blæra, før jeg måtte hoppe på en trampoline mens de målte hvor mye jeg lakk. Ble operert mnd etter, ett kjapt løft av urinrøret, og har ikke lekket en dråpe siden!! Det er 2 år siden nå. Kniping kan hjelpe noe, men om urinrøret har begynt å henge har kniping ingen effekt.
ltcg Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Hos meg og er det sånn Hi forklarer,selvom jeg er ferdig på do så kommer det endel mer når jeg har tatt på buksa igjen.veldig frustrerende. Jeg må bruke bind hver dag pga dette. Hos meg tror jeg det kommer av overvekten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå