Gå til innhold

Uff nå er jeg nervøs:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp flyttet. Fått noen tusen mer i husleie, men det skulle gå bra det! Og så smalt det et brev i postkassa fra statens innkrevingssentralen.. Samboeren min har fått et trekk på 8000 i mnd!!! Har sndt inn brev Til de med budsjett, husleiekontrakt osv, og spurt om de kan redusere trekket for vi går i minus hver mnd.. Men hva hvis de ikke godtar det da??? Hva skal vi da? Det finnes ikke noe billigere, verken her eller andre plasser, for det er ganske billig husleie egentlig. Der vi bodde før var det passe billig, men huseier skulle selge huset, og vi hadde ikke råd å kjøpe..

Uff er så fortvila!!

Vet det er vår feil som har satt oss i denne situasjonen, men det er lenge siden vi var så dumme.. Nå får vi slite for dumhetene våre i våres yngre dager. Herregud hva skal vi gjøre?

Vi kniper inn på alt som hår an å knipe inn på, kjøper sjelden klær, aldri ferier, gammel bil osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere får garantert gjennomslag, fordi man skal ha til livsopphold. Så de regulerer garantert trekket nedover! Fikk trekk jeg også, men som ble stoppet, fordi jeg ikke hadde nok å leve for.

Skrevet

Det går nok bra, har nettopp fått stopp i utleggstrekk selv fordi jeg har ikke mer enn nok til mat.

Skrevet

Herregud nå ble jeg letta altså!! Vi kan godt betale, vil jo bli kvitt gjelden, men må jo leve! Kanskje det er håp for oss da. Uff unner ikke engang min verste fiende å drukne i gjeld!!

Tusen takk for svar!

Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...