Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Har truffet en fyr de siste månedene, men ingen av oss er egentlig interessert i noe forhold. Men sex'en har vært så bra at vi har hatt oss innimellom. Helt i starten la jeg imidlertidig merke til at han hele tiden prøvde å få det som han ville, og var raskt ute med å småkritisere uten at det nødvendigvis lå noe mer i det. Jeg bare hadde en følelse av at han gjorde som han ville, og når vi misforsto hverandre ang. f.eks. klokkeslett, fordi han hadde gjort om på planene sien, så sa han rett ut at han ble skikkelig irritert. Så jeg følte lynnet hans som litt ustabilt. Jeg har vært på jobbtur denne uken, og kom hjem fra London sent fredags kveld. Vi skulle møtes den kvelden, men hadde sånn halvveis avtale i.o.m. at jeg ikke visste hvor sliten jeg var og han skulle til noen kompiser. Avtalen var rundt kl. 22 og han skulle komme å hente meg utafor hos meg. Han bor bare tre minutter unna i bil. Jeg kom hjem 22 05 og fikk en sms om at når jeg var klar så kunne jeg ringe en taxi og komme til han...han skulle betale. Med ett fikk jeg plutselig følelsen av å være en prostituert (rett og slett)...av en eller annen grunn.. Jeg var sliten og hadde tatt både tog og fly og buss den dagen, og hadde satt pris på om han faktisk tok seg bryet med å hente meg så jeg slapp "alt styret" (som egentlig ikke er noe styr, men jeg følte det da) med å ringe taxi osv. Spurte han om det på en ordentlig måte, sa jeg var sliten. Han svarte "Hæææ...en taxi er jo det samme som meg. Hva er problemet? JEG BETALER!! sa jeg jo." Hvorpå dråpen kom hos meg og jeg svarte at jeg orket ikke den "skrikinga" hans når jeg ikke gjorde som han ville og at da droppet jeg heller å komme. Da ble han skikkelig sur selvfølgelig og i den grad man kan skrike i en sms så gjorde han det og fikk liret seg av en del stygge ting og at jeg manipulerer menn og bruker de osv. Og at jeg hadde ødelagt kvelden hans fordi han hadde dratt fra kompisene hans for min skyld og så kommer jeg ikke (men jeg hadde aldri bedt han om dette...vi skulle se det an når jeg var kommet hjem). Uansett...vi har ikke hatt noe kontakt siden, og kommer nok ikke til å ha det heller. Men jeg sitter likevel igjen med en følelse av at det er jeg som har et problem, at det var jeg som oppførte meg skikkelig dårlig den kvelden osv. Jeg er ikke sånn, føler jeg, men hans ord sitter igjen i hodet. Hva synes dere?
Gjest Ziva Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Drit i hele fyren. Høres ut som om han ikke takler at ting ikke går som han vil.
2_små_og_flere_grå Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Synes han høres ut som en barnslig drittstøvel og at du ikke har noe å ha dårlig samvittighet for.. du finner noe bedre enn det der
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Vil ikke si at noen av dere var frekke eller slemme, men at dere har ulike forventninger, dere tolker ting (ulikt) og dere kommuniserer ikke helt på samme kanal.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 HI ÅÅÅh...takk for støtte. Jeg har følt meg skikkelig dÅrlig siden dette skjedde. Følte at jeg var en bitch pÅ det verste og tenkte at han sikkert hadde rett. Har følt for Å skrive til han Å si unnskyld mange ganger, selv om jeg ogsÅ ville sagt at jeg syntes han dro den altfor langt. NÅ skal jeg virkelig glemme hele fyren og blÅse i det han sa.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Ja, blås i han! Høres ikke helt god ut. Lykke til videre, uten han
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Jeg synes ikke du var frekk. Hvis han anklager deg for å bruke menn var han kanskje ikke helt enig i avtalen dere hadde om å ha sex uten forpliktelser!? Etter hva du forteller hadde jeg nok kuttet kontakten med han. Virker litt barnslig og forventer at alt skal gå hans vei.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 (endret) Hvis jeg skal leke hobbypsykolog her så vil jeg påstå at dette er litt feil av dere begge.. Dere har blitt halvveis enige om å møtes (regner med det er du som sa kanskje pga å se an formen din etter turen), han har gledet seg til å se deg og derfor avsluttet kvelden tidlig med gutta for å være tilgjengelig når du var klar. Kunne han ikke hente deg fordi han hadde drukket? Da er alternativet at du enten kjører selv eller blir hentet med taxi. I tillegg betaler han for deg så du skal slippe utgiften selv. Her får jeg på følelsen av at du enten ikke hadde så fryktelig lyst til å møte han. For hadde du vært gira hadde du hivd deg over telefonen og ringt taxien. Siden du ikke gadd det, eller lot han bare bestille en for deg, så er du enten ikke hypp eller så er du fryktelig bortskjemt med å bli hentet og kjørt overalt Men dette stikker nok dypere enn det? Men angående reaksjonen hans, så var det vel ikke akkurat det smarteste trikset i boka å skjelle deg ut på denne måten. Tviler på at du fikk mer lyst til å møte han da Er lov å være skuffa, men herregud, jeg hadde blitt skremt av en sånn fyr. Mitt tips er som andre sier å drite i hele fyren. Om han reagerer så kraftig allerede nå, tenk hvordan det vil bli etter noen år? Så, hvordan hadde jeg gjort meg som psykolog? Traff jeg på noe, eller er jeg helt ute og sykler? hehehe Endret 8. september 2012 av Sommerfuggel i vinterland
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #9 Skrevet 8. september 2012 HI Hehe...tja...du traff litt blink og litt bom. Poenget er at jeg allerede hadde en følelse av at han var veldig vant med å få det slik han ville. I tillegg så følte jeg at lunta hans var litt kort. Jeg hadde veldig lyst til å se han...og han meg. Kun for sex'en. Ingen av oss vil noe mer. Jeg vet det selv for min del, og han har sagt at han ikke tror han takler en familie (jeg har barn fra før, han ingen). For min del så har jeg aldri ventet meg noe av den fyren. Han har avlyst på meg tidligere (pga at han var sliten en gang og syk en annen gang). Jeg ble aldri sint på han de gangene...skuffet klart, men kunne aldri falt meg inn å skjelle ut noen. Jeg hadde bare virkelig ikke lyst til å begynne å ringe etter taxi og håpet på et litt mer diplomatisk svar fra hans side...i stedet "skriker" han på sms'n og akkurat den dagen var det dråpen som fikk alt til å renne over. Jeg har vært i et forhold tidligere hvor jeg fikk mye urettmessig kjeft for ting jeg sa eller gjorde, og jeg har sagt til meg selv at aldri mer. I det han skriver var det nok denne stemmen inni hodet som sa "dette gidder jeg ikke å være med på". Men hadde han hatt en mer ålreit tone så hadde jeg nok kunnet overtales. Men jeg vet vel med meg selv, at selv om det kanskje var litt overilt av meg, sånn rett før avtalen, å si at jeg droppet det...pga en litt krass sms....så var hadde jo dette vært noe som hadde bygget seg opp over tid. Og jeg sa egentlig bare endelig stopp. Men når han da påstår at jeg har lekt meg med han, og manipulert han, at jeg fremsto som en som likte å tenne mannfolk for så å si nei i siste liten....ja, da gjør det litt vondt. Men jeg vet også at denne karen sannsynligvis har liten selvinnsikt og at han alltid mener at alle andre har feil...ikke han. Akkurat som min kjære eks...som jeg klarte å dra fra etter mangfoldig år under hans lynne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå