GlemMegEi Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 ble bråbestemt at vi får gjester til mat om ca 5 timer. vi blir 4 voksne og 4 barn. tips til noe god mat som ikke tar så lang tid?:-)
Gjest Mentha Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Vet ikke hvor fint det skal være, men hva med lasagne med en god salat til? Og så kan du legge noen hvitløksbaguetter i ovnen de siste 10 minuttene av steketiden og servere ved siden av.
Chelseafan Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Kyllinggryte med fløtebakte poteter eller Ris, god salat og rundstykker til . Synes i alle fall jeg er veldig godt
Tovehvit Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Pestomarinert kylling med mozerella som er surret i bacon=) Kanskje ikke noe ungene liker^^ Så dropp pestoen og mozerellaen på deres kylling, og bare krydre de=) Stekes på 225g i 20-30 min=)
Jaffs Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Jeg er enkel i matveien og elsker natchos Med rømme, salsa, gucamole (aner ikke hvordan det skrives) og en god salat er det enkelt og både store og små liker det Ellers så er hjemmelaget pizza heller ikke og forakte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå