Gå til innhold

Netti*** ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du skrev i en tråd at du ga boka "verdens beste pappa" til mannen din. Jeg synes det hørtes ut som en god ide, og vil gjerne kjøpe den.

Men hvilken forfatter var det? Jeg får opp:

Verdens beste pappa av Per Asbjørn, Jr Risnes (2007 & 2011)

Til verdens beste pappa av Helen Exley (2004)

Tusen ord til verdens beste pappa av Rebecca Hall (2006)

Hvilken kjøpte du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke Netti, men om boka heter "Verdens beste pappa" så er det jo bare en av de bøkene du ramser opp son har den tittelen.

Er du usikker så se på alle tre og velg den du mener passer best for deg/dere.

Skrevet

Grunnen til at jeg lurer, er fordi når en leser om den boken, virker det som det bare er en kokebok. Ikke en bok om graviditet og fødsel og slikt.. Har jeg misforstått?

hi

Skrevet

Det er den først av de du ramset opp. En bok der pappaen kan følge utviklingen til babyen i magen. Barnestell og hvordan man takler en litt hormonell dame.

Min fikk den samme dag som jeg tok graviditetstesten.

Han leste den faktisk også...:-)

Skrevet

Finn Bjelke har skrevet en flott en som heter Pappa for første gang, den er morsom :-)

Skrevet
Det er den først av de du ramset opp. En bok der pappaen kan følge utviklingen til babyen i magen. Barnestell og hvordan man takler en litt hormonell dame. Min fikk den samme dag som jeg tok graviditetstesten. Han leste den faktisk også...:-)

Tusen takk for svar netti! Det var slik jeg håpte boka var :) skal skaffe den om gr testen er positiv tenker jeg :)

hi

Skrevet
Finn Bjelke har skrevet en flott en som heter Pappa for første gang, den er morsom :-)

Takk for tips! :)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...