Gå til innhold

Hvor mange tenner har deres 7 åringer mistet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har bare mistet en tann og er veldig opptatt av at alle andre har mistet så menge. Hva er vanlig? Hvorfor mister han ikke flere? Ingen er løse heller.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er passert 6 for en god stund siden, har har også mistet bare 1 tann og ingen flere løse. Han fikk tenner sent, kan hende det har en sammenheng...

Skrevet

Det kan hende. Min fikk også tenner sent. Var nesten året før første tann kom. Det ervel sent????

Skrevet

Min begynte å få når han var over 9 mnd. Så ja, det er sent :) er glad for at han ikke har mistet så mange enda jeg...

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Min gutt hadde mistet alle (utenom jekslene) før fylte 7 år, men han fikk og tenner da han var 2 uker. Snuppa mi var født med 2 tenner, og hun har nå (5 1/2 år) mistet 4.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
Min gutt hadde mistet alle (utenom jekslene) før fylte 7 år, men han fikk og tenner da han var 2 uker. Snuppa mi var født med 2 tenner, og hun har nå (5 1/2 år) mistet 4.

Ja og forresten så er hun sånn at de nye tennene vokser opp så fort at de kommer opp bak de gamle før de rekker å dette ut..kjempe rart..går med to sett av tenner ;)

Skrevet

8 tenner. Er ikke sikker på hva som er normalt, ser det er store forskjeller i venneflokken hennes.:)

Skrevet

Min er snart 8 år og har mistet 4 stk.

Skrevet

Min 7 årige nevø, mistet sine første 2 tenner samtidig som min 6 åring, så det er nok individuelt.

Skrevet

6 1/2år, og har mistet 5 tenner. Tann nr. 6 er løs.

Første tannen falt ut da h*n var 5 1/2år.

H*n fikk tenner tidlig.

Skrevet

Ingen. Og ingen løse. Til stor fortvilelse:)

Skrevet

Min ventet også leeenge på løse tenner. Nå er han 8,5 og har bare mistet 4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...