Gå til innhold

Toåring som spytter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli gal. Han har begynt å spytte, på seg selv og på gulvet. Forferdelig irriterende, og det ser ikke ut som han har tenkt å gi seg med det heller.. Hva skal vi gjøre med dette? Er det best å overse, eller bør vi ta han hver gang han gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste min spyttet mye. Det tok en stund før hun sluttet. Jeg sa til henne hver gang at det gjør du ikke, du kan spytte på do eller i et papir. Da jeg leste denne posten måtte jeg tenke over at hun faktisk har sluttet med det, men jeg aner ikke når.

Skrevet

han skal vell se om han får noe reksjon hos dere, teste grensen, la han spytte på eg selv det er han så må gå med våte klær/ og visst han skal skifte pga det så må han klare selv, spytte på gulvet gir du han ett papir el så han må tørke selv, ikke gi han oppmerksomhet på det annet enn når han tørker opp så si bra, så flink du var nå el, tipper han gir seg snart, eneste han skal få skikkelig "sint" oppmerksomhet på er visst han bynner og spytte på andre ol. detter er en ting mange barn er gjennom i den tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...