Gå til innhold

Sms fra min venninnes mann.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sendte meg en sms for noen dager siden. De skal visst gå fra hverandre (noe jeg ikke viste siden jeg ikke har hatt noe særlig kontakt med henne de siste årene). Han fortalte han hadde søkt opp nr mitt på gule sider og måtte bare fortelle meg at han har vært betatt av meg helt siden han ble sammen med henne. Han vil så gjerne treffe meg og tenker på meg hele tiden. Han har bare et ønske og det er at vi skal innlede et forhold nå som han endelig er fri. Jeg ble helt satt ut og svarte ikke på meldingen. Har aldri sett på han som noe annet enn min venninnes mann. Hva gjør man i en sånn situasjon? Jeg tenker overse det hele, ikke svare han og heller ikke si noe til henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg du gjør veldig lurt i!

Skrevet

Uff da.. høres jo litt desp ut når han faktisk vil innlede noe med deg med det samme de har gått fra hverandre??

Jeg ville nok svart noe som, beklager men jeg har ikke tenkt på deg på den måte i det hele tatt, siden du tross alt har vært sammen med venninnen min og dette kom ganske brått på.

Skrevet

Jeg ville sagt klart og tydelig fra hvor jeg står!

Du skriver at de to skal gå fra hverandre. Det innebærer faktisk at han prøver å sjekke deg opp før de reelt er gått fra hverandre. Bare det vitner om en mann som trolig er redd for å være alene, og må ha en back-up-plan. Han har sikkert vært betatt av deg, ellers ville han nok ikke skrevet det han har gjort. Men timingen hans og måten han gjør det på er ikke ok.

Hadde han tatt kontakt etter at de to var ferdige med hverandre. Hadde dere da tatt en kaffe eller noe sånt, da hadde det vært greit at han gjorde som han gjorde.

Slik han gjør det nå er ikke greit overhodet.

Skrevet

Huff, ingen grei situasjon, dette. Jeg kan ikke si hva du skal gjøre, men jeg kan fortelle om noe liknende som skjedde med venninnen min og en felles venninne.

Mannen hennes sendte flere meldinger til en tredje venninne av oss, hvor han skrev mye liknende som det du forteller. Det var flere meldinger, noen uskyldige, og andre mer direkte om hva han hadde lyst til (for å si det pent)...

Vel, vår tredje venninne valgte å ikke fortelle noe til kona hans. Noen meldinger overså hun, andre svarte hun på og forklarte i klartekst hva hun mente om oppførselen hans.

Det "uungåelige" skjedde, det ble skilsmisse mellom venninnen min og mannen. I tiden etterpå kom det henne for øret at eksmannen hadde sendt meldinger til flere. Da hun fikk greie på at han også hadde sendt til vår felles venninne, og hun ikke hadde sagt noe om det, ble hun så skuffet, sint og lei seg at hun ikke klarte å ha kontakt med henne på en stund. Hun følte seg på en måte ført bak lyset, og syntes det var tragisk at hun ikke hadde fått greie på hvor ille mannen hadde oppført seg. Hun var både såret og flau, tror jeg.

Så... jeg synes at det er en toskete ting å gjøre, det denne mannen nå gjør mot deg - men jeg TROR faktisk at jeg ville ha sendt ham svar på tiltale, og så sladret til venninnen din. Oppførselen hans er jo uansett helt på trynet, og totalt respektløst ovenfor kona si som han vel strengt tatt ennå ikke er skilt fra?

Skrevet

Jeg ville overhodet ikke svart.

Skrevet (endret)

Jeg hadde slettet meldingen og det hele fra minnet mitt.

Skulle han mot formodning driste seg til et nytt fremstøt hadde jeg høflig avvist han og ethvert forsøk på videre kontakt.

Endret av humlesurr
Skrevet

Bare overse han og fortell aldri dette til venninna de. Tror nok det kan såre veldig når hun driver å går fra han nå.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Rart han tar kontakt med deg nå om han trolig ikke har sett deg på noen år, er han fremdeles betatt eller er han ute etter å gjøre kjæreste sjalu? Ikke vet jeg men er nok lurt å overse dette. Det er ikke lurt, pluss at overlapping vitner om angst for å være alene, ikke så sunt

Skrevet

Jeg gjør nok mitt beste for å overse det ja. Og jeg kommer ikke til å si noe til henne. Tvilsomt om hun får greie på det. Tror ikke han sier noe og jeg har ikke nevnt det for noen utenom her inne. Og kommer heller ikke til å gjøre det.

Skrevet

Overse i første omgang, svarer du kan han bare få blod på tann til å skrive flere meldinger.

Hvis han ikke gir seg, derimot, så skriver du en helt kort, konsis og "følelsesløs" melding om at du overhodet ikke er interessert, og ber om at han ikke sender deg flere meldinger. Ikke noe dilldall.

Hvis han igjen ikke vil gi seg, så kan du- i samme korte tone- informere ham om at du kommer til å fortelle din venninne om hva han driver med.

Men som sagt, ikke svar foreløpig, og må du svare, så holder du deg så kort og avvisende som du kan.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Jeg hadde ikke svart på meldingen, men jeg hadde desidert snakket med venninna mi om det! Det verste er å føle seg ført bak lyset..

Skrevet

Grøsser...Dette minner meg om en epsiode jeg hadde med min tidligere venninne og ektemannen hennes for en god del å¨r tilbake,

Der var det sånn at min venninne innbilte seg at alle venninnene hennes var etter mannen hennes (at de var forelsket i han og ville ha han) , så hun fant ut at hun skulle teste oss ut.

Fikk mannen til å prøve seg på oss alle. Jeg kunne aldri vært sammen med en av mine venninners eks, så for meg virket det helt sykt da mannen kontaktet meg og sa at det var meg han egentlig var forelsket i og ville ha.

Jeg skjelte han ut, og truet med å fortelle det til venninnen min, men da kom det fram at det var hun som var hjernen bak denne planen.

(de er gift den dag i dag, men ganske venneløs)

Jeg kuttet kontakten med denne venninnen min, fordi jeg ikke ønsker å være venner med noen som stoler så lite på meg, og det var flere av de felles venninnen våres som gjorde det samme.

En annen av våres felles venninner gikk på limpinnen og det ble ett himla styr.

Ikke sikkert det er samme opplegg, her , men vær obs, tror jeg ville latt vær ¨å svare han, særlig hvis du virkelig ikke gjengjelder følelsene hans og muligens har lyst å miste venninnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...