Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Er gravid i uke 30 med tvillinger, bekkenet er ikke noe godt nå om dagen. Jeg har rett og slett ikke orket og ha sex de 2 siste ukene, klarer ikke sitte oppå han pga bekkenet. Ikke klarer jeg stå på alle 4 for det er kjempe tungt, føler meg forferdelig hvis jeg ligger på rygg. Syns veldig synd på samboer nå, men vil også at han skal forstå meg. Føler meg bare gigantisk og tung.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Sorry altså, men han samboeren din må utvikle litt empati!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Kjære vene...du er jo GRAVID med TVILLINGER!!!Klart du føler eg tung og ikke orker å ha sex , kjære deg! Syns synd i samboer????Jeg syns synd i deg! Hvertfall hvis du har en samboer som gir deg dårlig samvittighet for et manglende sex liv!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Vet du hva, jeg forstår ganske enkelt ikke innlegget ditt.. Er det synd på samboeren din fordi han ikke har fått sex på to uker eller vissheten om at det nok ikke vil bli mer sex de neste ukene/månedene? Er dette noe du føler du må tilrettelegge for i denne tiden? Jeg skjønner ikke..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Han har vel nevnt et par ganger nå at det ikke har vært så mye action på den fronten de 2 siste ukene. Syns det er trist, får jeg må helt ærlig si at jeg blåser langt oppi sex nå, og det er ikke det jeg tenker på når jeg endelig kan ligge i senga og slappe av. Ikke at jeg får sove, men jeg får hvile
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Jeg syns synd på han, får som han sier er jeg blitt så sær. Han har et stort behov, noe jeg ikke har akkurat nå. Derfor syns jeg synd på han, når jeg ikke orker og gi han det han føler han trenger.
Ulldott Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Hvis han blir lei seg fordi du ikke orker sex når du er 30 uker gravid med tvillinger så får han heller grine seg i søvn. Herregud! Du har to store babyer INNI magen din og du er sliten. Hvis han ikke forstår at sex ikke står øverst på todo listen din nå så kan det virkelig ikke være mye så sviver inni hodet hans! Kjente jeg ble skikkelig provosert nå!
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 Hmmmmm.. Du er gravid med tvillinger. Mannen din får runke seg eller kjøpe seg en oppblåsbar dukke! At du ikke vil ha sex er helt i henhold til normalen og han bør så absolutt forstå dette. Hvis ikke er han totalt blottet for empati og totalt egoist. Makan..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #9 Skrevet 7. september 2012 Takk for svar, nå vet jeg at jeg ikke trenger og tenke noe på det sier han noe mer, så får jeg heller vise han dette innlegget og spørre om jeg fortsatt er sær
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #10 Skrevet 7. september 2012 Sett på mannen en ryggsekk som han må bære på magen døgnet rundt (ja, sove med den, dusje med den osv), med like stor vekt som du har gått opp. Når han har gått slik noen dager kan dere ta sexdiskusjonen på nytt... Må si jeg blir forundret over at det er mulig at noen menn vet så lite om svangerskap som det noen tydeligvis gjør. Og ikke minst de manglende evnene til å sette seg inn i sine nærmestes situasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå