Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Jeg er 30 år, vært sammen med samme mann i 8 år, nå har det skjært seg, og jeg er undrende til om det finnes gode menn der ute. Jeg har møtt noen via venner, via nettsider og via jobb. Men jeg synes at menn bare er horny guttevalper med kraftig skjeggvekst. Ekle idioter uten et ærlig bein i kroppen. Hvordan i huleste møter dere menn? Det er nesten fristende å gå tilbake til det fæle forholdet jeg var i, for det var i det minste forutsigbart, fremfor å prøve å møte en god mann i jungelen av idioter der ute. Hvordan luker man enkelt ut tosker? Og når ble menn så forbanna jålete? Høres kanskje bitter ut, men jeg er bare sjokkert.. Og ærlig talt litt skremt.. Noen tips til hvor jeg kan møte skikkelige menn?
det er berre mordi Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Klart det er, men de fleste er opptatt;)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Ja, de må være opptatt, for jeg føler jeg skraper opp gamle rester ingen ellers vil ha.. hehe Jenter, ta vare på mannfolka deres! hi
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Jeg har ikke truffet noen bra mannfolk, verken ledige eller opptatte.... Trodde jeg hadde møtt en, men der tok jeg grundig feil gitt. Jeg har en mann i livet mitt, og det er sønnen min...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Det er helt utrolig mye ekle mannfolk der ute. Jeg vet om to kvinner som begge har barn fra før, hvor de har kjøpt enebolig sammen, og fungerer som en stor familie. Ingen av dem orker tanken på nye mannfolk, og de fungerer som hverandres "dagmammaer" i perioder de trenger det. Helt genialt spør du meg..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Klart det jeg kjenner 5! to stk fedre og 3 stk brødre =)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 kanskje du sender ut vibber.. med den holdningen der blir ikke de skikkelige kara interessert
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 kanskje du sender ut vibber.. med den holdningen der blir ikke de skikkelige kara interessert Ikke hi her... men jeg lurer på det samme som hi.... "Problemet" med det du spør om er at jeg i flere år ikke var generelt skeptisk. Jeg ble ikke skeptisk før etter at jeg hadde møtt maaange slike menn som hi snakker om. Jeg har bevisst gått for menn som ikke ligner de tidligere, men likevel, når jeg har funnet en som ikke har det negative som den forrige hadde så har han noe enda verre. Sist var det en jeg hadde kjent i 10 år, en som jeg (og alle vennene våre) så på som den mest trofaste og lojale mann på denne jord. Hva som har gått i ham er det vel ingen som forstår, siden han plutselig bestemte seg for å feie over alle damer han kunne komme over, samtidig med at han ga inntrykk av å være på inn i noe varig med meg.... og gikk inn i et forhold til en annen dame. Den nye dama tror nok hun er den eneste ene... jeg vet at han er aktiv på Sukker fremdeles.... Så når til og med han viste sånne drittsekkfakter, ja, da mister jeg de fleste illusjoner jeg noensinne har hatt ift menn.... Dessverre!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #9 Skrevet 7. september 2012 Jeg fant verdens flotteste mann, for meg. Vi traff hverandre for 21 år siden (1991), Han var forelsket i meg (til og fra, i 9 år), han var kun en god venn for meg, jeg var ikke klar for han og var sammen med andre. I overgang 1999/2000 ble jeg betatt av denne flotte mannen, som jeg ikke hadde sett som kjærestepotensial i starten. Vi ble sammen. I 2004 fikk vi første barn og i 2006 andre barn. Nå er vi i 2012 og jeg har fortsatt den perfekte mannen. Jeg er heldig, bytter han aldri bort mot noe som helst!
gale damen Skrevet 8. september 2012 #10 Skrevet 8. september 2012 Det er helt fantastisk mange skrotinger der ute. Så lenge du leter etter en dugelig mann, er det dem du treffer på. På den andre siden- dersom du akkurat er ute av et åtte år langt forhold, så er vel kanskje ikke du emosjonelt moden for et nytt helt ennå..?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #11 Skrevet 8. september 2012 Jeg er også på vei ut av et åtte år langt forhold. Gleder meg ikke til datejungelen nei! Men er en stund til jeg prøver meg der, men likevel.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #12 Skrevet 8. september 2012 Jeg er på vei ut av et 15 års langt forhold. Min tidligere partner er egentlig en ganske ok fyr som nå kommer til å bli ledig. Gleder meg litt likevel til å se hvordan han skal takle hverdagen alene. Jeg er den som har vasket, ryddet, handlet og planlagt i hele vårt samliv. Tenker han får en øyeåpner. På den andre siden kan det jo hende det går kjempe fint. At han trenger å ha alene ansvar. Dersom han fikser det å stelle alene er han i grunnen fin fyr jeg kan anbefale. Vet jeg kommer til å savne han masse. Eneste aberet må jo være at han har 2 barn 40%.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. september 2012 #13 Skrevet 8. september 2012 Bra menn kan gjøre noen feil de også, alt går vel på hvilke feil, og hva du som kvinne klarer å tilgi den aktuelle feilen, så er han jo fortsatt en god mann... Er slik jeg tenker hvertfall... Samboeren har gjort en stor blunder, men med litt tid, og ekstra god komunikasjon, så har vi kommet oss overdet og videre, nå 1 år etter.. Men HI, det er som regel når man gir opp troa på gode menn, at de dukker opp. Det gjorde samboeren her. Jeg hadde lett i nesten 4 år, og ga opp, det var jo bare skrap igjen, andres idiotiske rester... Så, ut av det blå, så møtte jeg en fyr som fikk hjertet til å slå noen ekstra slag, pusten stoppet opp litt, og jeg falt pladask.. Først så jeg han også som komplett idiot, men heldigvis var han ikke med meg for en "date", vi møttes som venner, så jeg ga han en sjans.. Og en herlig mann sjulte seg i han, en trygg, stabil mann, som tar utfordringer på strake armer. Som sakt, han har sine feil, men så lenge vi kan komme oss over det, så gir jeg ikke slipp på han hvertfall
magica fra tryll Skrevet 8. september 2012 #14 Skrevet 8. september 2012 Tja,-menn er som oppussingsobjekter kanskje? Det gjelder å se mulighetene. Og for all del styre unna de som er pene "uttapå" men råtne inni...hehe Og det som passer for noen, passer kanskje ikke for andre...
Gjest ronja røverdatter Skrevet 8. september 2012 #15 Skrevet 8. september 2012 Det finnes vel omtrent like mange bra menn som det finnes bra damer. Med sine feil og mangler på godt og vondt.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. september 2012 #16 Skrevet 8. september 2012 Veit ikke hvor du finner de bra mannfolka hen jag. Jeg fant min på nettet for snart 6 år siden. Kunne ikke hatt en bedre samboer. Så alle mannfolk er definitivt ikke drittsekker. Men det er mange av dem. Jeg tror du bare må slutte å tenke på det jeg, så dukker han plutselig opp når du minst vfenter det.
Gjest Miryks Skrevet 8. september 2012 #17 Skrevet 8. september 2012 Nei, det finnes ikke gode menn. Kvinner velger å gifte seg/bli samboer utelukkende pga at de trenger noen til å forsørge seg.
☆☆☆ Skrevet 8. september 2012 #18 Skrevet 8. september 2012 Menn er som dasser; enten opptatt eller fulle av dritt
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #19 Skrevet 8. september 2012 Broren min er på den lange letingen etter en bra dame.. han er en flott, pen, smart, handy mann på 31, jobber på nordsjøen og godt etablert i boligmarkedet.. Trønder som bor like utenfor Trondheim Noen som vil ha han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå