Gå til innhold

Mannfluensa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen være så snill og finne opp en vaksine til disse stakkars mannfolka som blir dødssyk flere ganger i året? Symptomer rennende nese, vondt i hodet og nesten feber..

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Haha, sengeliggende, total stillhet, syting og krav om oppvartning. Hvis du kommer over vaksinen, så tips meg.

å ha syke barn er ingenting imot å ha en syk mann ;)

Skrevet

Her og samma greia. Men jeg er gravid og kvalm i tillegg... Men stakkar mann som har vondt i hodet og neeeesten feber. Vi har brukt en hel dorull idag på snyting. Kjemperomantisk.

Skrevet

Som min far så treffende sa det:

Kvinner som klager på en barnefødsel, har virkelig ikke prøvd å være skikkelig forkjøla!

Skrevet

Dessverre er det langt igjen til vaksine, selv om det meste går fortere i utviklingen for slike mannesyker.

Tenk deg en syk mann som bare klarer å gjøre det han vil(egentlig bare litt hes og forkjølet, uten feber, bare så det er klart. Men syk er han jo ;) ), men så snart fjernkontrollen er utenfor rekkevidde, så spør han om du kan hente den til han med skrallende og nær døden stemme....... Rett før det har han gjort mye - gått på do uten å klage, og faktisk laget seg mat ;)

Jeg må bare riste på hodet, for menn tåler faktisk ikke sykdom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...