Gå til innhold

noen som ser her? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble nemlig spådd at sept var min mnd, altså, jeg skulle bli gravid... Spørsmålet er, har vi klart det?

240881

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ble nemlig spådd at sept var min mnd, altså, jeg skulle bli gravid... Spørsmålet er, har vi klart det? 240881

 

Du vet at det 23 dager igjen av september sant?

Skrevet

Sjansen er stor for at du vil lykkes. 80 % sjanse for en positiv test.

Skrevet

Slikt ser jeg ikke, og jeg spår ikke.

 

Så enten blir du gravid nå, eller så blir du gravid en annen dag.....

 

Jeg vet jeg ser ting, men ikke slik du tenker. Og de som "ser" slik du tenker, er ikke helt seriøse.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...