Gå til innhold

Tips til god sovevogn (i barnehagen)..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oth urban jungle vogn og er forsåvidt fornøyd med den. Minus er at den kanskje ikke er veldig lun på kalde dager,mtp utesoving. Gutten vår er 1 år og skal starte i barnehagen neste uke.. Tenkte kjøpe en brukt vogn på FINN e.l. som vi kan ha stående i bh,stress å drasse vogn med hver dag,i tillegg til 2 barn..;-) Så folkens - hvilken vogn skal vi kjøpe...må være god/lun å sove i ute.. Tips mottas med stoor takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 hjul og ikke helt "oppbrukt" .gjerne nytt regntrekk så kommer du langt

Skrevet

Veldig fornøyd med vår litt gamle Brio kombivogn. Den har vi brukt til to barn i barnehage så langt, og satser på en tredje nå. Gikk ganske tidlig over til å bruke bare sportsdelen, og så hadde vi en god gammeldags voksipose, skinnfell under, vogntrekket og regntrekk over der igjen.

Vet egentlig ikke om vogna er så mye lunere enn andre, men jeg syntes ungen var godt skjermet nedi den, og så var sportsdelen såpass stor at den holdt helt til ungene sluttet å sove på dagtid sånn i 2,5 års alderen.

Skrevet

Tfk, den er så lang når den ligger at ungen har god plass

Skrevet

En vogn med fire hjul. Trehjulinger er noe dritt når en skal få plass til vognen i soveskuret. Emmaljunga scooter er bra. Da kan barnet klatre oppi selv.

Skrevet

Simo combi eller simo duo er flotte sovevogner. De er stabile, lune, vann- og vindtette, har god plass til sauskinn eller pose.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

jeg kjøpte en billig, gammel relativt stygg Emmaljunga vogn. Den er helt fin, stor lun i god..:) fikk den via bruk g sal side på Facebook

Skrevet

Emmaljunga eller Simo. De beste vognene. Evt en Tfk, de har veldig god plass.

Vi har en gammel Emmaljunga stående i bhg.

Skrevet

jeg kjøpte en billig, gammel relativt stygg Emmaljunga vogn. Den er helt fin, stor lun i god..:) fikk den via bruk g sal side på Facebook

"Bruk g sal side"... Jeg dævver av autocorrecttrykkleifene dine...!

Ellers er de gode gamle kombi/duovognene best, vi har brukt en Brio til minsten ble for lang, deretter Emmaljunga scooter. Men den hadde ikke avtagbar bøyle der som føttene skulle være, så det var ikke plass til Voksien...

Skrevet

En billig simo sportsvogn, ikke emmaljunga -de har for kort liggelengde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...