Gå til innhold

Parajumpers. Hot or not?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket annet merke er eventuelt det store innen vinterjakker for damer i år?

Snakker ikke etikk, men mote!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bergans :) Har både dunjakke og av en av de tykke ulljakkene, og de er helt fantastiske :)

Skrevet

Den er fin,men veldig merkelig sydd.prøve ei i fjor str.s var så trang i armene at jeg fikk ikke til og røre på hendene og str.M var for stor igjen..var ikke pen på.vi prøvde den 3 venninner med forskjellige fasonger,men den var bare merkelig på oss alle

Skrevet

Hvilket merke er det du mener nå ?

Skrevet

Hvis det var meg du spurte så var det parajumpers jakka jeg beskrev

Skrevet

Hahaha.. jeg er hvertfall ikke med på mote, skjønner jeg..

 

Hot or not med parajumpers? Mannfolk som hopper i et eller annet (dere skjønner greia?)..

 

Hvorfor pokker skal man stemme på om sånne er bra eller dårlig pga en hobby, lissom????? :D

 

Hilsen ANONYM ;)

Skrevet

Enig med en over her.. Fleischer couture sine jakker er kjempefine !! :) superfeminine,mange fine detaljer og varme nok til å gå hele vinteren i t skjorte(om du vil) som eneste plagg under jakka .. Og beste av alt.. Her får du i både pose og sekk .. Både etikk og mote :)

Skrevet

Not

 

Kunne aldri finne på å gå i en jakke som alle har. Og om det er denne Fleicher jakka som er tingen i år, som folk skal suse rundt i, og flere på jobben ha den samme, så skal jeg ikke ha den heller.

 

Bergans skyr jeg som pesten, for det er det jo alltids noen som har.

 

Er det ikke litt greier å ha noe som ikke alle har, slik at ikke alle ser helt like ut? Vi er da ikke fjorten år lenger.

 

Jobber like ved videregående og ungdomsskolen, og de ser jo helt like ut, desse ungdommene. Noen har sikkert "ekte" merker og andre har sikkert koopier, men det er jo nitrist at alle ønsker å se så like ut. Men det hører jo ungdommen til, ikke voksen livet.

 

Og miljøvennlig er det vel ikke å kjøpe en sånn en Fleischer jakke i år, når man har dunjakken fra i fjor liggende i boden, i år.

Skrevet

Not

 

Kunne aldri finne på å gå i en jakke som alle har. Og om det er denne Fleicher jakka som er tingen i år, som folk skal suse rundt i, og flere på jobben ha den samme, så skal jeg ikke ha den heller.

 

Bergans skyr jeg som pesten, for det er det jo alltids noen som har.

 

Er det ikke litt greier å ha noe som ikke alle har, slik at ikke alle ser helt like ut? Vi er da ikke fjorten år lenger.

 

Jobber like ved videregående og ungdomsskolen, og de ser jo helt like ut, desse ungdommene. Noen har sikkert "ekte" merker og andre har sikkert koopier, men det er jo nitrist at alle ønsker å se så like ut. Men det hører jo ungdommen til, ikke voksen livet.

 

Og miljøvennlig er det vel ikke å kjøpe en sånn en Fleischer jakke i år, når man har dunjakken fra i fjor liggende i boden, i år.

Om man har en jakke fra før er det det beste selvfølgelig ...

Fleischer jakker kommer det ikke til å være alle som har uansett for de lager kun 300 av hver jakke. De er heller ikke så kjent ennå, men siden de er venninner av meg, super kry av de og synes jakkene er råfine anbefaler jeg de selvsagt ;)

Skrevet

Hahaha.. jeg er hvertfall ikke med på mote, skjønner jeg..

 

Hot or not med parajumpers? Mannfolk som hopper i et eller annet (dere skjønner greia?)..

 

Hvorfor pokker skal man stemme på om sånne er bra eller dårlig pga en hobby, lissom????? :D

 

Hilsen ANONYM ;)

 

Ha, ha, ha, hva sa du nå egentlig? :D

 

 

Skrevet

Men de fleicher jakkene var jo ganske kjedelige da. Liker ikke parajumpers heller, men forventet meg litt mer enn ei klassisk dunkåpe uten "pynt"

Skrevet
Hahaha.. jeg er hvertfall ikke med på mote, skjønner jeg.. Hot or not med parajumpers? Mannfolk som hopper i et eller annet (dere skjønner greia?).. Hvorfor pokker skal man stemme på om sånne er bra eller dårlig pga en hobby, lissom????? :D Hilsen ANONYM ;)
Ha, ha, ha, hva sa du nå egentlig? :D

 

Ikke spør :D Jeg må ha tenkt på en blanding av sånn paraglider og noe annen lignende "hobbyer" da jeg leste "parajumpers", og tenkte da at spørsmålet var hva vi synes om mannfolk som driver med sånt... haha

Skrevet
Hahaha.. jeg er hvertfall ikke med på mote, skjønner jeg.. Hot or not med parajumpers? Mannfolk som hopper i et eller annet (dere skjønner greia?).. Hvorfor pokker skal man stemme på om sånne er bra eller dårlig pga en hobby, lissom????? :D Hilsen ANONYM ;)
Ha, ha, ha, hva sa du nå egentlig? :D

 

Ikke spør :D Jeg må ha tenkt på en blanding av sånn paraglider og noe annen lignende "hobbyer" da jeg leste "parajumpers", og tenkte da at spørsmålet var hva vi synes om mannfolk som driver med sånt... haha

 

Ler høyt! Lett å gå i surr av og til :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...