Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Hvilket annet merke er eventuelt det store innen vinterjakker for damer i år? Snakker ikke etikk, men mote!
granatepla Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Bergans Har både dunjakke og av en av de tykke ulljakkene, og de er helt fantastiske
klg,2 boys now:) Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Den er fin,men veldig merkelig sydd.prøve ei i fjor str.s var så trang i armene at jeg fikk ikke til og røre på hendene og str.M var for stor igjen..var ikke pen på.vi prøvde den 3 venninner med forskjellige fasonger,men den var bare merkelig på oss alle
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Hvilket merke er det du mener nå ?
klg,2 boys now:) Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Hvis det var meg du spurte så var det parajumpers jakka jeg beskrev
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 Hahaha.. jeg er hvertfall ikke med på mote, skjønner jeg.. Hot or not med parajumpers? Mannfolk som hopper i et eller annet (dere skjønner greia?).. Hvorfor pokker skal man stemme på om sånne er bra eller dårlig pga en hobby, lissom????? Hilsen ANONYM
Catlady Skrevet 7. september 2012 #10 Skrevet 7. september 2012 Enig med en over her.. Fleischer couture sine jakker er kjempefine !! superfeminine,mange fine detaljer og varme nok til å gå hele vinteren i t skjorte(om du vil) som eneste plagg under jakka .. Og beste av alt.. Her får du i både pose og sekk .. Både etikk og mote
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #11 Skrevet 7. september 2012 Not Kunne aldri finne på å gå i en jakke som alle har. Og om det er denne Fleicher jakka som er tingen i år, som folk skal suse rundt i, og flere på jobben ha den samme, så skal jeg ikke ha den heller. Bergans skyr jeg som pesten, for det er det jo alltids noen som har. Er det ikke litt greier å ha noe som ikke alle har, slik at ikke alle ser helt like ut? Vi er da ikke fjorten år lenger. Jobber like ved videregående og ungdomsskolen, og de ser jo helt like ut, desse ungdommene. Noen har sikkert "ekte" merker og andre har sikkert koopier, men det er jo nitrist at alle ønsker å se så like ut. Men det hører jo ungdommen til, ikke voksen livet. Og miljøvennlig er det vel ikke å kjøpe en sånn en Fleischer jakke i år, når man har dunjakken fra i fjor liggende i boden, i år.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #12 Skrevet 7. september 2012 Not Kunne aldri finne på å gå i en jakke som alle har. Og om det er denne Fleicher jakka som er tingen i år, som folk skal suse rundt i, og flere på jobben ha den samme, så skal jeg ikke ha den heller. Bergans skyr jeg som pesten, for det er det jo alltids noen som har. Er det ikke litt greier å ha noe som ikke alle har, slik at ikke alle ser helt like ut? Vi er da ikke fjorten år lenger. Jobber like ved videregående og ungdomsskolen, og de ser jo helt like ut, desse ungdommene. Noen har sikkert "ekte" merker og andre har sikkert koopier, men det er jo nitrist at alle ønsker å se så like ut. Men det hører jo ungdommen til, ikke voksen livet. Og miljøvennlig er det vel ikke å kjøpe en sånn en Fleischer jakke i år, når man har dunjakken fra i fjor liggende i boden, i år. Om man har en jakke fra før er det det beste selvfølgelig ... Fleischer jakker kommer det ikke til å være alle som har uansett for de lager kun 300 av hver jakke. De er heller ikke så kjent ennå, men siden de er venninner av meg, super kry av de og synes jakkene er råfine anbefaler jeg de selvsagt
humlesurr Skrevet 8. september 2012 #13 Skrevet 8. september 2012 Hahaha.. jeg er hvertfall ikke med på mote, skjønner jeg.. Hot or not med parajumpers? Mannfolk som hopper i et eller annet (dere skjønner greia?).. Hvorfor pokker skal man stemme på om sånne er bra eller dårlig pga en hobby, lissom????? Hilsen ANONYM Ha, ha, ha, hva sa du nå egentlig?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #14 Skrevet 8. september 2012 Men de fleicher jakkene var jo ganske kjedelige da. Liker ikke parajumpers heller, men forventet meg litt mer enn ei klassisk dunkåpe uten "pynt"
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #15 Skrevet 8. september 2012 Hahaha.. jeg er hvertfall ikke med på mote, skjønner jeg.. Hot or not med parajumpers? Mannfolk som hopper i et eller annet (dere skjønner greia?).. Hvorfor pokker skal man stemme på om sånne er bra eller dårlig pga en hobby, lissom????? Hilsen ANONYM Ha, ha, ha, hva sa du nå egentlig? Ikke spør Jeg må ha tenkt på en blanding av sånn paraglider og noe annen lignende "hobbyer" da jeg leste "parajumpers", og tenkte da at spørsmålet var hva vi synes om mannfolk som driver med sånt... haha
humlesurr Skrevet 8. september 2012 #16 Skrevet 8. september 2012 Hahaha.. jeg er hvertfall ikke med på mote, skjønner jeg.. Hot or not med parajumpers? Mannfolk som hopper i et eller annet (dere skjønner greia?).. Hvorfor pokker skal man stemme på om sånne er bra eller dårlig pga en hobby, lissom????? Hilsen ANONYM Ha, ha, ha, hva sa du nå egentlig? Ikke spør Jeg må ha tenkt på en blanding av sånn paraglider og noe annen lignende "hobbyer" da jeg leste "parajumpers", og tenkte da at spørsmålet var hva vi synes om mannfolk som driver med sånt... haha Ler høyt! Lett å gå i surr av og til :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå