Mamma4livet Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Jeg berømmer at hun er åpen om at hun kommer til å benytte det. ALLE kan se at mange norske kjendiser bruker det, men få vil innrømme det. Ble bare irritert på Inger Lise Rypdal som, på God morgen Norge, dementerte at hun brukte botox. Det finnes ingen tvil om at hun bruker det. Det var kun øvre del av panna som viste noen små rynker når hun snakket og hevet blikket.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Blir man ikke avhengig av å bruke botox?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Anne Kat Hærland var og på GMN og hun så helt stiv ut i ansiktet. Litt for mye i panna kanskje. Jeg kunne og tenkt meg å bruke botox i panna, men det er dyrt. Og jeg er ikke så sikker om jeg egentlig øsnker det. Men gjøres det riktig, så er det pent. Og er det pent så vil man ikke skjønne at de har det.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Anne Kat Hærland var og på GMN og hun så helt stiv ut i ansiktet. Litt for mye i panna kanskje. Jeg kunne og tenkt meg å bruke botox i panna, men det er dyrt. Og jeg er ikke så sikker om jeg egentlig øsnker det. Men gjøres det riktig, så er det pent. Og er det pent så vil man ikke skjønne at de har det. Anne Kat har definitivt brukt for mye botox. Leppa er også preget av innsprøytelse av Restylane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå