Gå til innhold

Mannen har plutselig blitt opptatt av utseende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har begynt i ny jobb, der han jobber tett med en dame. Jeg har ikke tenkt så mye på det, men nå begynner jeg å bli litt bekymret. Plutselig har han begynt å bruke parfyme (sluttet med det da vi fikk barn for 5 år siden pga allergi osv) og så står han i speilet og leter etter grå hår, og kommenterer det når han finner. Huff, er jeg helt paranoid her eller kan dette ha noe med at hun demen på jobben...Selvfølgelig vanskelig for dere å si noe om akkurat dette, men noen som har vært i lignende situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min eks forandret også helt personlighet og stil da han begynte i ny jobb i et finanskonsern. Begynte med dyre merkeklær, regelmessige frisørbesøk og dyre hårprodukter. Endret helt verdier. Ble slutt etter han hadde jobbet der i tre måneder....

Skrevet

Det kan være pga dama eller det kan være noe heelt annet..

Min mann har også begynt å bli opptatt av hvordan han ser ut (han har aldri vært det minste opptatt av det) og har til og med begynt å tenke på å trene (nok en ting han absolutt ikke har brydd seg om og er skikkelig lat sånn sett).

Jeg tror det er en eller annen krise i forhold til alder, men han blånekter ;)

Skrevet

Jeg kan jo fortelle om min eks-type som plutselig ble såååå opptatt av utseende. Kunne stå på badet å fikse hår og velge klær i en evighet! Tok ikke lang tid før han gjorde det slutt og fikk ny dame merkelig fort;)

Et ordtak jeg liker veldig godt er: Du vet mer enn du tror.

Jeg visste jo at det ikke var meg han plutselig pynta seg for.

Intuisjon er en fin ting :)

Men det var jo min skrekkhistorie da! Så kan jo noen andre komme med en finere variant:) Er jo mange mannfolk som kommer i ulike kriser, 30års krisa etc.. Trenger jo ikke ha noe med dama på jobb å gjøre.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...