Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Hei.. Jeg vurdere å gå fra min samboer pga diverse årsaker over lang tid. Jeg har en inntekt på 21 000,- utbetalt i mnd, eier 50% av huset så ville fått det ved salg, huset er verdt rundt 3,5 mill (ikke sikkert man får det, men..) driver å titter på leiligheter å leie med minimum 2 soverom og litt størrelse (f.eks. 70 kvm) har to barn som må følge med..hehe...utrolig dyre priser, vil jo helst ikke bytte bhg og der vi bor nå er et "billig" sted, er ikke oslo for å si det sånn, ligger 20 min nord for oslo, kan ikke dra noe lengre nord pga enda lengre reisevei til jobb, så må bli i området her, og der ligger en leilighet på ca 8-10 000 i mnd. Har jo og andre utgifter som må betales. Hva får dere andre og hva kan man få? Takk for svar, ha en god kveld
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Dersom du får hovedomsorgen og minimum 60% av omsorgen så kan du søke om overgangsstønad (trekkes 40 øre per 1 krone du tjener), en ekstra barnetrygd, stønad til barnepass og barnebidrag. Du kan også, som alle andre, søke bostøtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå