Gå til innhold

Emilie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns dere det er pent jentenavn? kunne du brukt det selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fint, ja , men personlig er jeg litt lei av det, så det hadde nok blitt noe annet her:)

Skrevet

Kjempe fint navn. Men det er et veldig mye brukt navn. Og du finner ikke en bhg i Norge som ikke har 2-5 Emilier så jeg kunne ikke brukt det.

Skrevet

Har ei venninne som har en datter som heter Emilie. De er 4 Emilier på hennes klassetrinn.

Skrevet

Fint navn, men altfor mange heter det nå, så ville derfor ikke valgt det selv.

Skrevet

Elsker navnet og Ja kunne brukt det hvis ikke Søstra til Samboeren het det :). Skjønner ikke folk gidder og klage på at det blir mange Emilier, Snart blir det 5-6 Leon,Leander,Emilian,Millian og alle sånne spesielle navn

Skrevet
Kjempe fint navn. Men det er et veldig mye brukt navn. Og du finner ikke en bhg i Norge som ikke har 2-5 Emilier så jeg kunne ikke brukt det.

Min er det kun 1 Emilie :)

Skrevet

Hva med Eline, Emine, Emely,

eller Amalie, Natalie, Otilie eller noe sånt?

Men som sagt Emilie er jo et kjempe fint og absolutt het brukbart navn.

Skrevet

jenta mi heter det allerede ,men ikke døpt enda da, det som er at alle jeg sier det til rynker på nesen for det er så vanlig og kjedelig.

blir lei meg for hennes skyld.

ville bare høre med dere også. hi

Skrevet

Jenta mi heter det:-)

Skrevet

Jeg syns Emilie er et helt utrulig nydelig navn, men kan ALDRI bruke det selv.. Min x-stedatter heter det, og x'n min og jeg hadde et veldig hardt brudd, så nå er det navnet alt for knyttet opp mot ham.

Når det er sagt blir jeg litt lei meg på alle barna som har poppisnavn sine vegne her inne. Det er utrolig mye negativt snakk om de mest populære navnene, og hva så om det kanskje er mange i samme barnehage som heter det samme? Barna er jo seg selv og ulike selv om de har et navn som de må dele med mange andre. Jeg heter Marthe, og da jeg ble født på slutten av 80-tallet var det navnet høyt oppe på topplistene. Det er likevel ikke i voksen alder at vi har vært flere med samme navn i jobbsituasjon og i klassen på universitetet.

Skrevet

Emilie er et fint navn, men hadde ikke brukt det selv da jeg syns det er alt for vanlig.

Skrevet

Det er veldig mange som heter det nå.er litt vel oppbrukt nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...