Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er disse skoene bra? Fikk et par av besteforeldrene i fjor vinter, men er litt skeptisk. Er de varme nok til å brukes som vintersko?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk de med ullsokker oppi om vinteren så funker de fint, men de er litt glatte under. Eneste jeg har å si på de. Ihvertfall de vi har fra Skofus.

Skrevet

Helt perfekte ! Beste støvlene jeg har vært borti. Di holder godt, både på det bløte og kulden. Som sagt, vinterstid børr du ha ull i dem, og da trenger du ikkje "vinter støvler" ;)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Datteren min bruker dem på høsten og tidlig på våren, og vi er fornøyd med dem.

Men de brukes ikke midt på vinteren her, rett og slett fordi det ofte blir ned mot -25 her vi bor. Så kjøper alltid gode vinterstøvler i tillegg.

Skrevet

De er ikke anbefalt å bruke i minusgrader. Men høst /vår er de helt suverene.

Skrevet

Jeg er ikke sikker på hvilket merke vi har. Har kjøpt de på lokal skobutikk. Men fikk beskjed om at fint kan brukes ned til -25 grader. Skal man bruke de som vinterstøvel anbefales det å legge ned i en ullsåle. Ullsokker bruker man vel uansett

Skrevet

Jeg er ikke sikker på hvilket merke vi har. Har kjøpt de på lokal skobutikk. Men fikk beskjed om at fint kan brukes ned til -25 grader. Skal man bruke de som vinterstøvel anbefales det å legge ned i en ullsåle. Ullsokker bruker man vel uansett

Skrevet
Neivel? De anbefales av produsenten ned til -20 av typen muddies barnestøvel. http://www.fjellspor...CFch2cAodWhEAfQ Lurt å vite noe om ting før man svarer....

Vel nå snakket jeg med damen i skobutikken igår og det var hun som fortalte meg det. Beklager så mye at jeg stolte på de som skal kunna dette da . ;-/ . grrrrrrrrrrrrr

Skrevet
Neivel? De anbefales av produsenten ned til -20 av typen muddies barnestøvel. http://www.fjellspor...CFch2cAodWhEAfQ Lurt å vite noe om ting før man svarer....
Vel nå snakket jeg med damen i skobutikken igår og det var hun som fortalte meg det. Beklager så mye at jeg stolte på de som skal kunna dette da . ;-/ . grrrrrrrrrrrrr

Kan legge til at det ikke var samme typen du viser til i linken din , så kan jo være dama i butikken hadde rett ang deres type støvel da. Uansett er det fryktelig ufint gjort å svare på den måten du gjorde. :(

Skrevet

Vi brukte bare dock boots i vinter vi :) Hadde ned i mot -20, men var ikke akkurat så mye ute da at det gjorde noe. Blir dock boots i år også, mest geniale støvelen jeg har vært borti. Har til meg selv også, og er alltid god og varm som en hamburger på beina i de, selv i 20-30 minus (med ullsokker selvsagt) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...