Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Gutten min som akkurat har fylt 4 har tisset og bæsjet oppi lekekassen sin i dag. Han har nå vært bleiefri et halvt år, og ikke gjort noe lignende tidligere. Er det vanlig? Sa at hvis han gjorde det en gang til så måtte vi begynne med bleie igjen, får da er han ikke stor nok gutt enda. Hvordan ville dere reagert?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Hva mener du? Forsto ikke helt det svaret.
Poteta Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Ironisk. Lite trivlig at han gjorde det, men synes jo det var litt komisk og. Mente ikke noe vondt med komentaren. Beklager.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Sånn ja, han sier han ikke skal gjøre det igjen. Så da får jeg håpe det stemmer komisk ja, men Gud og frustrert man blir når man ser det
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 alle barn får noen uhell som er kansje av det uvanlige. men tror vi her hadde reagert med å ta det opp. ta på ungen truse og bukse igjen, hadde bare sagt at uhell er lov. syns det er så dumt å true med bleie start igjen når unger alt har hvert flinke å slutta med bleie. her har den trusselen aldri kommet. det sårer barnet.
Poteta Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Ja det vil jeg tro. håper du får noen gode tips. For jeg vet ikke hva jeg hadde gjort....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 Uhell? Vil ikke kalle dette uhell? Han lukket døra til rommet sitt, som er rett ved siden av doen og tisset og bæsjet oppi lekekassen. Saken er glemt nå, men satt her og tenkte om jeg burde gjort det på en annen måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå